۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۶۰۵۶
امام جمعه اردبیل:

اقدام کشیش آمریکایی بزرگ ترین ضربه به غرب است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: اقدام کشیش آمریکایی در آتش زدن قرآن در حقیقت بزرگ‌ترین ضربه و اهانت به دنیای غرب است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سید‌حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اردبیل اظهار داشت: هرگونه تبعات اقدام در جهت اهانت به مقدسات دینی متوجه غرب خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: کشیش کم‌ ‌عقل آمریکایی که تصمیم به قرآن ‌سوزی گرفته است، در حقیقت اندیشه ناسالم صهیونیسم و استکبار جهانی را در رفتار و اعمال خود آشکار کرده است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: این حرکت در حقیقت بزرگ‌ترین ضربه و اهانت به خود نظام غرب است که عاجز از همه مسیرها این بار به فکر توهین به مقدسات اسلامی افتاده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: حرکت این کشیش آمریکایی برای آتش‌ زدن قرآن در روز یازده سپتامبر در مقابل ساختمان ‌های دوقلوی آمریکا بزرگترین فضاحت برای دولت آمریا خواهد بود.

وی ادامه داد: در پشت پرده این حرکت ضددینی رهبری صهیونیسم را می‌توان مشاهده کرد، چراکه این گونه می خواهند القا کنند که مسلمانان خشونت طلب و تروریست هستند.

امام جمعه اردبیل توطئه های ضداسلامی در سراسر دنیا را نشأت گرفته از تفکر ضهسونیستی دانست و گفت: دنیا ماهیت نظام اسلامی و مسلمانان را می‌داند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر شکرگزاری از نعمت عبودیت در ماه رمضان اظهار داشت: عید فطر یوم‌الرحمه است و خداوند در این روز به بندگان خود رحم و بخشش و کرم دارد.

عضو خبرگان رهبری گفت: این عید هم جنبه فردی و هم جنبه اجتماعی دارد به گونه ای که جنبه فردی این روز دادن پاداش به پاس یک ماه روزه‌داری و دوری از گناه و معصیت و جنبه اجتماعی آن اجتماع باشکوه مسلمانان در نماز عید فطر است./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات