۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۸۶۳۶۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

قرآن سوزی پروژه جدید ضد توحیدی شیطان‌پرستان در آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با محکوم کردن اهانت به ساحت قرآن کریم در آمریکا، گفت: قرآن سوزی پروژه جدید ضد توحیدی شیطان‌پرستان صهیونیسم در آمریکا است.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در آمریکا، اقدام ننگین و شرم‌آور کشیش نمای آمریکایی را در برپا کردن مراسم قرآن‌سوزی سند جدیدی در پروژه اسلام‌ستیزی غرب دانست.

وی تصریح کرد: زمانی که حادثه مشکوک 11 سپتامبر به وقوع پیوست و متعاقب آن لشکرکشی‌های جنون‌آمیز غرب به سرکردگی‌ آمریکا به افغانستان و عراق آغاز شد این مطلب به خوبی قابل درک بود که حلقه‌های دین‌ستیزی و شیطان‌پرستی در آمریکا پروژه‌های خطرناکی را برای به زانو درآوردن موحدان روی دست گرفته‌اند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: صهیونیسم مسیحی و یهودی که هر دو در یک برنامه مشترک ضد دینی، تلاش برای به اضمحلال کشیدن باورهای دینی موحدان عالم را آغاز کردند، نقطه آغازین تلاش‌های موهوم خود را در ایجاد رویداد یازدهم سپتامبر و پس از آن حمله به افغانستان، کشوری که نام آن با باورهای عمیق دینی و مجاهدت در راه شریعت اسلامی عجین بود.

وی با اشاره به این که این کشیش‌نما در مقابل مقابل سؤال خبرنگاری که از وی پرسید، اگر مسلمانان بخواهند عمل شما را با آتش زدن انجیل جبران کنند، واکنش شما چه خواهد بود، پاسخ می‌دهد که می‌توانند چنین کاری کنند، ادامه داد: این رویکرد نشان از این مطلب دارد که این کشیش‌نما اعتقادی به باورهای توحیدی ندارد و در واقع آنها را نشانه گرفته است و اهانت به کتاب‌‌های مقدس دینی به عنوان فاز جدیدی پروژه ضد توحیدی شیطان‌پرستان در دستور کار قرار گرفته است؛ اما اینک برخی از آمریکایی‌ها اقدام به آتش‌زدن قرآن این کتاب مقدس مسلمانان آن را آغازی بر یک جریان ننگین شیطانی قلمداد می‌کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: جریانی که اگر شعله ور شود نه تنها دامن مسلمانان جهان که دامن همه موحدان عالم از مسیحی، یهودی و مسلمان را خواهد گرفت و چنانچه به صورت قاطع، با این حرکت منحوس مقابله نشود، دیری نخواهید پایید که دود آن چشم همه کسانی که هم اکنون چشمان خود را در برابر این توطئه‌ها بسته‌اند خواهد رفت.

وی اظهار داشت: بر این اساس با هشدار به همه مومنان عالم نسبت به این توطئه‌ خطرناک و شیطانی این اقدام را به شدت محکوم می‌کنیم و آن را سبب جریحه‌دار شدن قلب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و چند میلیارد موحد عالم می‌دانیم./950/پ202/س
ارسال نظرات