۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۸۶۵۸۹
آیت الله آل هاشم:

صهیونیزم زمینه سقوط خود را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: در پشت صحنه هتک حرمت قرآن کریم دست های آلوده رژیم صهونیستی کاملا مشخص است.
آيت الله آل هاشم
آیت الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که در پشت صحنه هتک حرمت قرآن کریم دست های آلوده رژیم صهونیستی کاملا مشخص است، اظهار داشت: با این کار نه تنها ذره ای از ارزش قرآن کریم کاسته نمی شود؛ بلکه چهره ضد دینی و بشری رژیم غاصب صهیونیسم بیش از پیش آشکار شد.

وی با اشاره به بیانیه مهم و اخیر اخیر رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص تصریح کرد: این حرکت را نباید به پای مسیحیان نوشت، چرا که احترام به تمام ادیان الهی سرلوحه اعتقادات مسیحیان اصیل و واقعی است و جهان اسلام باید کاملا آگاهانه با این مسأله برخورد کرده و وارد بازی کثیف صهیونیسم نشوند.

امام جمعه موقت تبریز ریشه تمام اصلی جنایت هتک حرمت به قرآن را ناشی از سیاست اسلام هراسی غرب دانست و افزود: امروز دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیسم از پیشرفت جهان اسلام در زمینه‌های مختلف به هراس آمده اند.

آیت الله ال هاشم با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیسم زمینه سقوط خود را بیش از پیش مهیا کرده است، گفت: توهین به کتاب آسمانی جهان اسلام نشانگر عصبانیت غرب و صهیونیسم از پیشرفت اسلام و سردرگمی اندیشه سیاسی آنها در مقابل عزت اسلام است.

وی با بیان این‌که استکبار می خواهد پای خود از جنایات اخیر جهان را پاک کند، تصریح کرد: توهین کنندگان به کتاب آسمانی قرآن همان هایی هستند که با صحنه سازی ساختمان دو قلوی آمریکایی را متلاشی کرده اند.

امام جمعه موقت تبریز دامن زدن به افزایش خشونت و ترور در جهان، آماده کردن شرایط و زمینه اشغال کشورهای اسلامی و ایجاد اختلاف بین ادیان مختلف الهی را مهم ترین اهداف هتک حرمت به قرآن در آمریکا دانست./935/ت302/س
ارسال نظرات