۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۸۷۲۷۶

دوره پودمانی تبلیغ طلاب کردستان در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دوره آموزشی طلاب و فضلای استان کردستان با حضور طلاب شیعه و سنی شهرهای سنندج، قروه و بیجار هفته گذشته در بیجار آغاز به کار کرد.
حجت الاسلام اصغر ثنايي


حجت الاسلام اصغر ثنایی، رییس مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: دوره آموزشی طلاب و فضلای استان کردستان با حضور طلاب شیعه و سنی شهرهای سنندج، قروه و بیجار هفته گذشته در بیجار آغاز به کار کرد.

وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی به صورت فشرده پنج شنبه و جمعه هر هفته در این سه شهر برگزار می شود و اساتید توانمند مرکز به ارائه عنوان های از پیش تعیین شده می پردازند.

رییس مرکز آموزش های فرهنگی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اظهار داشت: برگزاری این دوره آموزشی در راستای دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان است.

وی خاطر نشان کرد: آشنایی با مخاطبان، فن تبلیغ و کلاسداری، نقد وهابیت، تصوف و موارد دیگری که مورد نیاز طلاب این استان است بومی سازی شده و در این دوره آموزشی ارائه می شود.

حجت الاسلام ثنایی یادآور شد: آموزش اساتید دانشگاه ها، معلمان و دبیران آموزش و پرورش از برنامه های در دست اقدام این مرکز در آینده خواهد بود.

وی تأکید کرد: ارزیابی های انجام گرفته نشانگر رضایت طلاب از برگزاری این دوره ها است و طلاب با مراجعه به مسؤولان برگزاری این دوره ها خواستار تداوم و گسترش آن شده اند./919/پ203/ع

ارسال نظرات