۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۷۵۶۵
امام جمعه عجب شیر:

تقوای کاری رویکرد اصلی مدیران نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه عجب‌شیر گفت: خلوص نیت و تقوای کاری دو عامل مهم در کارآمدی و موفقیت مسؤولان نظام اسلامی به شمار می‌آید.
ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب‌شیر، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری این شهرستان مسؤولیت و خدمت در سایه نظام اسلامی را توفیق الهی برای مدیران دانست و اظهار داشت: شکرانه این توفیق الهی، خدمت بی منت و ادعا به مردم جامعه است.

وی با بیان این‌که نظام و دولت متکی به حمایت مردم بوده و مهم‌ترین وظیفه مسؤولان خدمت به مردم است، افزود: مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به شکلی خدمتگزار مردم باشند که ضمن حفظ احترام و شخصیت آنها، رضایت خاطر آنان را به دست آورند.

حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر این‌که مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند، خاطر‌نشان کرد: خلوص نیت و تقوای کاری دو عامل مهم در فعالیت مسؤولان محسوب می‌شود.

وی خدمت به مردم و رفاه عمومی را یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز پس از گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی نباید کوچک‌ترین نارضایتی در بین مردم دیده شود.

همچنین حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار داشت: برای ارتقای سطح کیفی کار در دستگاه قضایی، مدیران و قضات باید تقوای الهی پیشه کرده و با اندیشه الهی کار خدمت رسانی به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

وی قوه قضاییه، نیروهای اطلاعاتی و انتظامی را خط مقدم حافظان امنیت در کشور عنوان کرد و افزود: اگر امنیت در جامعه نباشد مدیران و مردم آن جامعه نمی توانند در راستای ترقی، پیشرفت و تعالی کشور بیاندیشند.

حجت الاسلام شریفی گفت: بایستی ورودی پرونده‌ها به این دستگاه با اتخاذ روش‌های مختلف در جامعه کم شود چراکه موفقیت این دستگاه در صورتی است که حجم ورودی پرونده‌ها به این دستگاه کم باشد.

در ادامه فرماندار عجب‌شیر نیز گفت: اجرای عدالت مهم‌ترین رکن دستگاه قضایی بوده و همه از دادگستری انتظار اجرای عدالت را دارند.

گفتنی است، در این مراسم عبدالرضا نواپور به عنوان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و اسماعیل سلطانی وش به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان عجب شیر‌ معرفی شد./935/پ202/س
ارسال نظرات