۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۸۸۰۳۳
امام جمعه بجنورد:

روحانیان، مجری فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد بینش سیاسی و اجتماعی را از مسائل‌ ضروری برای طلاب عنوان کرد و افزود: طلاب، روحانیان و عموم مردم باید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب دانسته و به دقت مجری فرامین حکیمانه ایشان باشند.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد و عضو مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در دیدار بیش از دویست نفر از اساتید، طلاب و روحانیان مدارس علمیه بجنورد در دهه کرامت، بینش سیاسی و اجتماعی را از مسائل‌ ضروری عنوان کرد و افزود: طلاب، روحانیان و عموم مردم باید فرمایشات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب دانسته و به دقت مجری فرامین حکیمانه ایشان باشند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد با وحدت و تلاش مدارس علمیه استان زیر نظر مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی، شاهد جهش علمی و اخلاقی عظیم در این استان باشیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام مسعود قاسمی، مسؤول دفتر نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی، با تبریک دهه کرامت؛ با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله مهمان نواز، به حوزه علمیه استان و نقش بسزای وی در اعتلای فرهنگ دینی شهرستان بجنورد، وجود این عالم دینی را برای مردم و حوزویان این منطقه ارزشمند و تأثیرگذار برشمرد.

وی با اشاره به حضور چهل ساله امام جمعه بجنورد در این منطقه ابراز داشت:حمایت‌های معنوی آیت الله مهمان نواز مسیر توسعه علمی و فرهنگی را در حوزه علمیه خراسان شمالی هموار کرده است./966/پ202/س
ارسال نظرات