۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۸۸۱۱۷

قم امروز حال و هوای وصال دارد

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت‌مدار قم از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در مسیر حرکت مقام معظم رهبری، آماده استقبال از ایشان شده‌اند.
شهر قم چشم به راه خورشيد ولايت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایت‌مدار قم از ساعات اولیه صبح امروز با در دست داشتن عکس‌ها و پلاکاردهای خوش‌آمدگویی در مسیر حرکت مقام معظم رهبری حاضر و آماده استقبال از ایشان شده‌اند.

این شور و شوق برای دیدار ولی امر مسلمین نه تنها از صبح امروز که از شب گذشته با احیای جوانان عاشق ولایت در عوارضی قم و دعا برای سلامتی رهبر فرزانه انقلاب به اوج خود رسیده است.

هم اکنون خیابان های مسیر استقبال پر از جمعیت است و مردم با شاخه‌های گل و شیرینی در انتظار دیدن رهبر محبوب خود هستند. عده‌ای هم قربانی‌های خود را آماده کرده‌اند تا نذر خود برای سلامتی رهبر را هنگام ورود ایشان به قم ادا کنند.

بوی خوش اسپند و گلاب و گلبانگ صلوات فضای قم را معطر کرده است.

در جمعیت استقبال کننده از همه اقشار مختلف جامعه دیده می‌شود، زن، مرد، پیر، جوان، کودک، نوجوان، بزرگسال، دانش آموز، دانشجو،طلبه، روحانی، کارمند، کارگر وهمه و همه آمده‌اند تا عشق خود را به نائب امام عصر (عج) نشان دهند و با این حضور حماسی خود مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام بزنند و تلاش‌های کودکانه و ابلهانه روزهای گذشته آنان را نقش بر آب کنند.

بر اساس این گزارش، با وجود اعلام قبلی مسیر استقبال، عده‌ای از منتظران عاشق هم اکنون با پای پیاده به سوی اتوبان قم تهران در حرکتند./916/پ202/ع

ارسال نظرات