۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۸۹۰۹۶
امام جمعه اندیمشک:

رعایت حجاب احترام به حقوق عمومی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک گفت: شرایط به گونه‌ای است که مقوله حجاب و عفاف و رعایت آن وارد حوزه عملیاتی شده و نهادهای متولی باید با فراهم کردن بستر مناسب آن را به عنوان حرکتی ارزشی در جامعه نهادینه کنند.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، شب گذشته، در همایش حجاب و عفاف که در تالار خورشید این شهرستان برگزار شد، هسته اصلی حجاب را چگونگی حضور بانوان در جامعه دانست و گفت: رعایت حجاب و عفاف در حقیقت احترام به حقوق عمومی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک، با قدردانی از برگزاری این همایش تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای است که مقوله حجاب و عفاف و رعایت آن وارد حوزه عملیاتی شده و نهادهای متولی باید با فراهم کردن بستر مناسب آن را به عنوان حرکتی ارزشی در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام خدامی‌ خاطر‌نشان کرد: یکی از مسائلی که سبب سلطه مد و آرایش بر جامعه و به دنبال آن باز شدن آزار زنان و مردان می‌شود، گرایش جامعه به فرهنگ بی‌حجابی و بی‌عفتی است.

امام جمعه اندیمشک در ادامه پاکدامنی را ضرورت جامعه آرمانی دانست و اظهار داشت: با عمل به این تکلیف شرعی زمینه‌سازی برای تحقق مهدویت و برقراری حکومت عدل الهی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نقش مثبت رسانه‌ها‌ ابراز امیدواری کرد: با همکاری خوب اصحاب رسانه و مسؤولان اجرایی نهادهای متولی شاهد برداشتن گام‌های مثبت و تأثیرگذاری در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و حذف آثار بدحجابی در‌ سطوح مختلف جامعه باشیم./945/پ202/س
ارسال نظرات