۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۹۰۱۴۹

انتشار پایان نامه‌ طلاب در پایگاه تحقیقات الکترونیکی حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ امکان مشاهده متن پایان‌نامه‌های طلاب در پایگاه تحقیقات پایانی الکترونیکی مدارس علمیه خواهران خراسان فراهم شد.
انتشار پایان نامه‌ طلاب در پایگاه تحقیقات الکترونیکی حوزه علمیه خراسان
خانم ندری، مسؤول پژوهشی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از فراهم شدن امکان مشاهده متن پایان نامه‌ها در پایگاه تحقیقات پایانی الکترونیکی مدارس خبر داد و گفت: پیش از این، دسترسی به چکیده و فایل پایان نامه‌ها جز با مراجعه به این مرکز میسر نبود.

وی افزود: به همت واحد پژوهش خواهران و همکاری بخش رایانه مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، امکان مشاهده متن پایان نامه‌ها در پایگاه تحقیقات پایانی الکترونیکی میسر شد.

ندری، هدف از اجرای این طرح را سهولت دسترسی و بهره برداری بهینه از تحقیقات پایانی انجام شده درمدارس علمیه خواهران استان های خراسان دانست و افزود: ازاین تاریخ به بعد معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران خراسان با درج نام کاربری و رمز عبور فردی خود،قادر خواهند بود فایل PDF کلیه تحقیقات پایانی دفاع شده در مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان را در پایگاه اطلاع رسانی مرکز به نشانی www.hozehkhorasan.com مشاهده کنند.

مسؤول پژوهشی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: معاونین پژوهش مدارس می توانند متن را جهت مطالعه در اختیار طلاب واساتید متقاضی قرار دهند و متقاضیان می توانند نسبت به مطالعه و تحقیقات اقدام کنند با این شرط که ضمن هرگونه استفاده از متن تحقیقات، بیان نام محقق و اثر ضروری است./969/پ202/س
ارسال نظرات