۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۹۰۱۶۷
با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور؛

همایش یاوران ولایت در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش یاوران ولایت با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و همچنین بیعت با رهبر فرزانه انقلاب در تبریز برگزار شد.
حجت الاسلام محمدرضا مير تاج‌الديني نماينده مردم تبريز و عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور شب گذشته در همایش یاوران ولایت طلایه داران بصیرت در دانشگاه تبریز اظهار داشت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ارتقای بصیرت، برگرفته از دشمن شناسی ایشان است، استکبار جهانی همواره درصدد تضعیف باورهای دینی و اعتقادی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه بصیرت تنها با ولایت مداری حاصل خواهد شد، خاطر نشان کرد: پیروان واقعی ولایت، هیچگاه در دام توطئه های مختلف استکبار جهانی گرفتار نمی شوند، چراکه به منشاء لایزال هدایت الهی متصل هستند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی ادامه داد: آنان که تنها ادعای ولایت مداری داشتند، در کوران حوادث و فتنه ها امتحان خوبی پس ندادند، اما آن عده که در عمل حامی ولایت بودند، از خط مستقیم سیره و سنت نبوی خارج نشدند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه لازمه دشمن شناسی تبعیت از ولایت است، گفت: اگر خواهان مقابله با جنگ نرم دشمنان و فائق آمدن بر ترفندهای رسانه ای آنان هستیم، باید ولایت مداری خود را در هر زمان و مکان ثابت کنیم.

وی با اشاره به تعابیر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نقش دانشجویان و اساتید دانشگاه در مقابله با جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: نقش آفرینی در جبهه مقابله با ناتوی فرهنگی غرب، بدون شناخت کافی و صحیح از موقعیت و مواضع فکری و استراتژیکی دشمنان میسر نخواهد بود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: چشم تمام آزادیخواهان و مستضعفان دنیا به ایران است، از این رو نباید موضعی انفعالی و از روی ضعف در مقابل مبانی بی محتوا و پوچ دشمنان نشان داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در کشور، اظهار داشت: رسانه های مغرض غربی بار دیگر با تبلیغات سوء گسترده این طرح مهم و زیربنایی دولت دکتر احمدی نژاد را مورد هجمه قرار داده اند، که بایستی با آگاهی بخشی به عموم مردم ضرورت اجرای هدفمندی یارانه ها شفاف سازی شود.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه اصلاح اقتصاد بیمار کشور نیازمند همدلی و همکاری عموم آحاد جامعه است، گفت: دولت طرح های نظارتی ویژه ای برای مقابله با تورم احتمالی و یا گرانی برخی کالاهای اساسی مردم پیش بینی کرده که فرصت سوء استفاده از فرصت طلبان را خواهد گرفت./935/پ203/س
ارسال نظرات