۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۹۰۲۳۸
آیت الله طبرسی:

فتنه اقتصادی طرح جدید مخالفان نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران به خطر فتنه اقتصادی از سوی مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروز همه تلاش فتنه گران اقتصادی ضربه زدن به اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه از سوی دولت، گفت: این طرح یک جراحی بزرگ در اقتصاد کشور است.

وی اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها را نیازمند مشارکت عمومی دانست و افزود: امروز همه وظیفه دارند دولت را اجرای مناسب این طرح بزرگ یاری دهند.

خطیب جمعه ساری اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را موجب کاهش مصرف بی رویه در کشور دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه میزان مصرف انرژی در ایران اسلامی از بسیاری از کشورهای پر جمعیت نیز بیشتر است.

آیت الله طبرسی با اشاره به تلاش برخی سود جویان برای سوء استفاده از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه در کشور، خواستار جلوگیری احتکار و گرانفروشی از سوی برخی افراد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به خطر فتنه اقتصادی از سوی مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: امروز همه تلاش فتنه گران اقتصادی ضربه زدن به اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از سی سال است به دنبال ضربه زدن به این نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: اما علیرغم همه این تلاش امروز نظام اسلامی در اقتدار کامل قرار دارد.

وی همچنین به پرونده نقض حقوق بشر در آمریکا اشاره کرد و گفت: این کشور مدعی دفاع از حقوق بشر در دنیا، خود ناقص حقوق بشر است و این مسأله برای همه ملت ها ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکا تاکنون از هر تلاشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی فرو گذار نکرده است، بیان داشت: امروز حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است و دیگر دورغ گویی ها آمریکا در جهان خریداری ندارد.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت سیاسی کشور عراق اشاره کرد و گفت: متأسفانه آمریکا مهم ترین کشوری است که در امور داخلی عراق دخالت می کند و مانع از وحدت گروه های سیاسی این کشور می شود.

امام جمعه ساری با اشاره به شکل گیری دولت عراق به ریاست نوری مالکی، گفت: در صورت دخالت دشمنان به ویژه آمریکایی ها در امور داخلی این کشور، مردم این کشور می تواند در آینده ای نزدیک از شرایط فعلی خارج شوند.

وی همچنین به شهادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: این امام همام در ترویج معارف غنی اسلامی نقش تأثیر گذاری بر عهده داشت./950/پ201/الف
ارسال نظرات