۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۰۷۰۳
به مناسبت سالروز تبعید رهبر انقلاب؛

همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز تبعید رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایرانشهر همایش خورشید ولایت، 28 آذرماه در شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود‌.
آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب مقام معظم رهبري در  دوران تبعيد در ايرانشهر محل سکونت رهبر معظم انقلاب در زمان تبعيد در ايرانشهر رهبر معظم انقلاب در زمان تبعيد در ايرانشهر رهبر معظم انقلاب در زمان تبعيد در ايرانشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همایش «خورشید ولایت» به منظور بزرگداشت سالروز ورود حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایرانشهر که به سبب تبعید ایشان از سوی رژیم پهلوی انجام شده بود، 28 آذرماه سال‌جاری با حضور میهمانان کشوری، منطقه ای و استانی در شهرستان ایرانشهر برگزار می شود‌.

بر اساس این گزارش، رحمدل بامری، فرماندار ایرانشهر، در خصوص برگزاری این همایش، گفت: برگزاری همایش‌«خورشید ولایت» یکی از خواسته‌های مردم ولایتمدار این شهرستان است، به‌گونه‌ای که بارها خواستار برگزاری مراسمی در راستای نشان دادن وفاداریشان به رهبر معظم انقلاب بوده‌اند‌.
 
وی افزود: ما هرچه داریم از برکت ولایت است و مردم ایرانشهر خودشان را مدیون عنایت رهبری می دانند‌.

بامری، اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای در دوران تبعید هم در ایرانشهر حامل خیر و برکت بوده به گونه‌ای که در زمان سیل 1356 این شهر، کمک‌های ارزنده‌ای به مردم سیل زده ایرانشهری داشته و ایرانشهری‌ها هیچ وقت آن همه خدمات را فراموش نمی‌کنند‌.
 
فرماندار ایرانشهر‌ تأکید داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش خورشید ولایت همزمان با سالروز تبعید مقام معظم رهبری هشت کمیته در این شهرستان تشکیل و فعالیتهای میدانی خودشان را آغاز کرده اند‌.
 
گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در 28 آذرماه سال 1356 از سوی رژیم پهلوی به ایرانشهر تبعید شدند و مردم ولایتمدار آن افتخار این را دارند که حدود یکسال میزبان معظم له بوده‌اند‌./940/پ202/س
ارسال نظرات