۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۹۰۷۱۳
مسؤول ستاد نماز مهدیه اهواز:

ولایت امیر مؤمنان تثبیت کننده بقای اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد نماز مهدیه اهواز، اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) از سوی پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر را تثبیت کننده بقای اسلام در همه قرون عنوان کرد.
عيد سعيد غدير
علیرضا علم، مسؤول ستاد نماز مهدیه اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ولایت اهل بیت(ع) را اساس دین مبین اسلام دانست و گفت: اعلام ولایت امیر مؤمنان(ع) در روز غدیر باعث بیمه کردن اسلام در تمام قرون شد.

وی در ادامه به استقبال مردم ایران از این عید بزرگ اشاره و خاطر نشان کرد: تمسک مردم ایران به ولایت اهل بیت(ع) از دیرباز زبانزد خاص و عام بوده است؛ از این رو ملت ایران همواره با آذین بندی سطح شهرها و برپایی محافل جشن و سرور جلوه خاصی به شهر خود در فرا رسیدن دهه ولایت می دهند.

علم با بیان این که دشمنان با انجام برخی مقدمه چینی ها برای کمرنگ جلوه دادن غدیر در جامعه هستند، تصریح کرد: دشمنان با طرح‌های شوم خود در تلاش‌اند عقاید مردم نسبت به ولایت اهل بیت(ع) را سست کنند؛ اما غافل از خو گرفتن مردم با ولایت و ائمه اطهار(ع) هستند و نمی توانند باور های ملت ایران را سست کنند.

مسؤول ستاد نماز مهدیه اهواز اضافه کرد: حضور مردم در جشن‌ها، راهپیمایی‌ها و دیگر تجمعات با تمسک به ولایت ائمه اطهار(ع) امکان‌پذیر است؛ از این رو ارادت مردم به اهل بیت(ع) ذاتی و ابدی خواهد بود.

علم در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: روحانیان و حوزه‌های علمیه علمدار و پایگاه اصلی تبیین ولایت امیرالمؤمنین در جامعه هستند؛ از این رو روحانیان با‌ راهنمایی‌های خود می‌توانند مردم را نسبت به شبهات موجود نسبت به عید غدیر و ولایت امیرالمؤمنین در جامعه آگاهی ببخشند./945/پ203/س
ارسال نظرات