۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۹۰۹۵۸
مسؤول کمیته روحانیان جمعیت رهپویان مازندران:

سرنوشت جامعه بدون رهبر، گمراهی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته روحانیان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شاخه مازندران، سرنوشت جامعه بدون رهبر را گمراهی و انحراف دانست و ادامه داد: امروز نباید بگذاریم دشمنان نظام اسلامی جامعه را از رهبری تفکیک کنند و موجب اختلاف و تفرقه شوند.
جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، حجت الاسلام نصیر الدین یعقوبی، مسؤول کمیته روحانیان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مازندران، امروز در دیدار کمیته روحانیان این جمعیت با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، با بیان این که جریان فتنه که امروز شاهد آن هستیم موضوع جدیدی نیست، گفت: این فتنه ها در حوادثی نظیر عاشورا و غدیر نیز اتفاق افتاد.

وی با بیان این که قرآن کریم به ما قصه نمی آموزد، بلکه واقعیت ها را برای ما بیان می کند، افزود: قرآن کریم واقعیت ها را برای ما بازگو می کند تا از این حوادث درس بگیریم و از تکرار آن جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه سخنان خود، سرنوشت جامعه بدون رهبر را ارتداد و گمراهی دانست و ادامه داد: امروز نباید بگذاریم دشمنان نظام اسلامی جامعه را از رهبری تفکیک کنند و موجب اختلاف و تفرقه شوند.

مسؤول کمیته روحانیان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مازندران با بیان این که امروز روحانیت وظیفه سنگینی در حفاظت از ارزش های انقلاب و عمود خیمه انقلاب اسلامی بر عهده دارد، افزود: اگر ما دراین خصوص احساس مسؤولیت نکنیم دشمنان به اهداف شوم خود دست خواهند یافت.

وی با تأکید براین که نباید تنها به این سی سال از عمر انقلاب بسنده کنیم، گفت: یکی از مهم ترین شعار ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این بود که نظام اسلامی را به حضرت ولی عصر(عج) تحویل دهیم، پس باید برنامه های ما دراز مدت باشد.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به این که در طول دوران انقلاب و پس از آن تشکل های متعددی راه اندازی شد، گفت: امروز روحانیتی که پرچم دار این نظام بود باید در هدایت جامعه تشکل خود را حفظ کند.

مسؤول کمیته روحانیان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شاخه مازندران با تأکید براین که روحانیت باید بر اساس توطئه های دشمنان خود را به روز کند، خاطرنشان کرد: امروز روحانیت نباید عقب بماند و باید برای مقابله با توطئه های دشمنان وارد میدان شود.

وی با اشاره به تشکیل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در سطح کشور و استان ها، گفت: این تشکل در راستای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب با محور رهبری جامعه اسلامی تشکیل شد.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان این که محور ما تنها ولایت و رهبری است، گفت: ما تنها زیر علم رهبری و نظام اسلامی سینه خواهیم زد و غیر از علم رهبری علم دیگری را نخواهیم شناخت.

مسؤول جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شاخه مازندران نیز دراین جلسه با بیان این که این جمعیت برمبنای تبعیت محض از ولی فقیه شکل گرفته است، گفت: امروز تحقق منویات مقام معظم رهبری یکی ازمهم ترین اولویت های جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی است.

موسی امینی، مسؤول جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شاخه مازندران، با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی درتضعیف اعتقادات نسل جوان با هجمه های گوناگون فرهنگی درکشور، تصریح کرد: از بین بردن اندیشه های دینی و ارزش های اسلامی، کنترل ذهن بشر با تکیه برجنگ نرم و به رسمیت شناختن انجمن های شیطانی و ترویج آن درجوامع اسلامی اصول سه گانه سرمایه داری غرب برای تضعیف ارزش های دینی و اسلامی درجوامع است.

وی همچنین ازتشکیل کمیته های تخصصی در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کمیته روحانیان یکی ازاین کمیته ها است که با ارتباط مناسب جمعیت با حوزه های علمیه و جامعه روحانیت شکل گرفته است.

امینی درادامه سخنان خود برگزاری نمایشگاه ویژه راه های شناخت ولایت فقیه و استمرار آن در حوزه های علمیه شهرستان ها خبر داد و افزود: این نمایشگاه با همکاری کمیته روحانیان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به منظور تقویت جایگاه ولایت فقیه برگزار می شود./950/پ202/الف
ارسال نظرات