۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۹۱۱۲۳
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

دیدار فرماندهان و مسؤولان سپاه و بسیج سیستان و بلوچستان با امام جمعه زاهدان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز هفته بسیج، فرماندهان، مسؤولان و جمعی از بسیجیان استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند .
بسيج
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با آغاز هفته بسیج، فرماندهان و مسؤولان و جمعی از بسیجیان استان سیستان و بلوچستان روز گذشته با حضور در بیت امام جمعه زاهدان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار با اشاره به اینکه، بسیج از یادگارهای ویژه معمار بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج در طول سی سال گذشته تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده است.

امام جمعه زاهدان، افزود: هرچه زمان بگذرد برکات این نهاد مقدس و اثرات آن در جامعه نمایان تر می شود.

سردار حبیب لکزایی، جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست، با اشاره به برنامه امسال هفته بسیج در استان، گفت: افتتاح و گلنگ زنی 30 طرح محرومیت زدایی، ایجاد بیمارستان صحرایی، اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم، برگزاری جشنواره ورزشی بومی و محلی و برگزاری نشستهای سیاسی و بصیرتی از جمله برنامه های هفته بسیج در استان سیستان و بلوچستان است.

گفتنی است، در این دیدار حجت الاسلام سید جواد علوی، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان و جمعی از روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و بسیج طلاب استان نیز حضور داشتند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات