۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۹۱۴۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

امامت و ولایت مهم ترین محصول غدیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امامت و ولایت را مهم ترین محصول غدیر دانست و گفت: تبیین صحیح واقعه غدیر موجب بیداری امت های اسلامی خواهد شد.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، روز گذشته در جمع کارکنان نهادهای دولتی استان که به مناسبت عی سعید غدیر برگزار شد،  ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان گفت: مهم ترین محصول غدیر، بحث امامت و ولایت است و به دلیل اهمیتی که غدیر دارد از جایگاه ویژه و مهمی برخورداراست.

وی افزود: علامه امینی درخصوص جمع آوری و تدوین کتاب الغدیر زحمات فراوانی کشیده است و محققین، اندیشمندان و نویسندگان بهره برداری خوبی از آن داشته اند و به مستندات اسلام، ولایت و امامت کمک فراوانی کرده است.

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: همه تلاش و سرمایه گذاری دشمن این است که بین مردم و ولایت فاصله بیندازد ولی به لطف الهی مردم ما با هوشیاری و بیداری هرگونه توطئه و دسیسه دشمن اعم از داخلی و خارجی را نقش برآب می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نظام اسلامی حکومتی منحصر بفرد در دنیای امروز است که با الهام از سیره و سنت نبوی و مهر و عدالت علوی توانسته عزت انسانی را به جهان برگرداند.

وی در تشریح حادثه غدیر اظهار داشت: پس از حادثه غدیر، صف بندی ها و گروه های مختلفی که به ظاهر متدین بودند با عدم آگاهی و بصیرت دینی دچار اشتباه شدند و ضربات سنگینی به اسلام وارد کردند.

حجت الاسلام ولی نژاد ضمن مقایسه غدیر و انقلاب اسلامی و حضور خواص در شکل گیری انقلاب تصریح کرد: در انقلاب نیز گروه ها و چهره های به ظاهر موجه و انقلابی به خاطر نداشتن بصیرت به تدریج از راه امام و آرمان های امام فاصله و امروز مورد احترام دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته اند.

وی همچنین با اشاره به هفته بسیج اظهارداشت: بسیجی یعنی بیدار، هوشیار و پابه میدان است و ملاک او ولایت فقیه و منویات مقام معظم رهبری است./950/پ202/الف
ارسال نظرات