۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۹۱۴۴۹
امام جمعه سوسنگرد:

استقلال کشورهای اسلامی در گرو پای بندی به ولایت اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سوسنگرد مسأله غدیر را استمرار حرکت انبیاء و اثبات مسأله امامت و ولایت دانست و گفت: استقلال کشورهای اسلامی در گرو پای بندی به ولایت اهل بیت(ع) است.
عيد سعيد غدير
حجت الاسلام سید طالب موسوی، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: عید غدیر از اصول دین است؛ چرا که مسأله غدیر ادامه دهنده حرکت انبیاء و اثبات مسأله امامت و ولایت است.

امام جمعه سوسنگرد با تأکید بر این که اسلام منهای ولایت، اسلام بی پایه و اساس است تصریح کرد: در حقیقت اسلام منهای امامت، اسلام آمریکایی است؛ از این رو تلاش دشمنان همواره جدا کردن این اصل مهم الهی از اسلام است.

وی با بیان این که خوزستان دروازه تشیع ایران است بیان داشت: خوزستانی ها همواره عشق و محبت خود به اهل بیت(ع) را در اعیاد و موالید مختلف نشان داده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد، غدیر را وحدت بخش امت اسلام خواند و اذعان داشت: امروز تشتت موجود در کشورهای اسلامی ناشی از عدم پیروی از ولایت اهل بیت(ع) است؛ چرا که مردم ایران اسلامی به سبب تأسی از مکتب ائمه اطهار(ع) دشمنان را به زانو درآورده و توطئه های آنان را نقش بر آب کردند.

حجت الاسلام موسوی در پایان خطاب به کشورهای اسلامی تصریح کرد: اگر خواهان حفظ استقلال خود هستید، راهی جز تأسی از مکتب اهل بیت(ع) ندارید./945/پ202/الف
ارسال نظرات