۰۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۹۱۴۹۳

آثار علمای تبریز جمع آوری و تدوین می شود

خبرگزاری رسا ـ آثار و داستان زندگی سه تن از علمای تبریز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی جمع آوری و تدوین خواهد شد.
حوزه علميه طالبيه تبريز
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی داننده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در دهمین جشنواره شعر غدیریه شمال‌غرب کشور با تاکید بر تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در عرصه کارهای فرهنگی اظهار داشت: تولید فیلم با همه ویژگی‌های استانی به عنوان یک کار زیربنایی جزء برنامه‌های اصلی این اداره کل بوده و استقبال خوبی نیز از آن شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از ارائه فراخوان نمایشنامه نویسی به مناسبت هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: بحث تأمین نیروی انسانی در حوزه نمایش و تئاتر یکی از دغدغه‌های اداره کل ارشاد اسلامی استان است و در نظر داریم به متن کتاب‌ها که خود یک نوع نمایش است به همه آثار نمره و امتیاز دهیم تا استان ما به عنوان یکی از استان‌های تولید متن نمایش باشد.

داننده از اجرا و برگزاری بیش از 500 برنامه از سوی اداره ارشاد اسلامی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: تدوین آثار و داستان زندگی سه علامه شهیر استان از برنامه‌های ارشاد اسلامی استان است.

وی همچنین از ترویج بحث داستان نویسی به عنوان یکی از اولویت‌های کاری در استان خبر داد و گفت: با ارائه تسهیلات مورد نیاز از آثار و چاپ آثار دیوان اشخاص حمایت خواهیم کرد./۹۳۵/د102/الف
ارسال نظرات