۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۹۱۸۶۱
نماینده طلاب و فضلای استان همدان؛

یادواره شهدای روحانی استان همدان برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده طلاب و فضلای استان همدان گفت: حضور روحانیان و مبلغان در طول هشت سال دفاع مقدس، در عرصه های مختلف رزمی و تبلیغی موجب دلگرمی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه معنوی و رزمی رزمندگان اسلام می شد.
نشست


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدان در جلسه «شبی با شهدا» که با حضور طلاب و فضلای این استان برگزار شد با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای روحانی این استان گفت: امروز نیز محافل بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، همانند خون شهدا، مشعل نورانی و پرفروغی است که جامعه را در برابر فتنه ها حفظ می کند.

وی با اشاره به این که خون شهدا فتنه و فتنه انگیزان را رسوا می کند در ادامه افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا انسان ها را به راه راست رهنمون می کند و موجب بصیرت افزایی می شود.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: حضور روحانیان و مبلغان در طول هشت سال دفاع مقدس، در عرصه های مختلف رزمی و تبلیغی موجب دلگرمی، بصیرت افزایی و تقویت روحیه معنوی و رزمی رزمندگان اسلام می شد.

وی با اشاره به این که استان همدان ششصد شهید روحانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کرده است تأکید کرد: مسؤولان سازمان امور ایثارگران استان همدان یادواره شهدای روحانی استان همدان را برگزار کنند.

در ادامه این مراسم، خجسته، مدیر کل امور ایثارگران استان همدان، با قدردانی از برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا گفت: روحانیان به تبعیت از امام راحل(ره) و در امتداد آن در تبعیت از مقام معظم رهبری، هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران کنونی که مورد حمله دشمنان به صورت جنگ نرم قرار گرفته ایم، وظایف خود را به خوبی انجام داده اند.

وی در ادامه افزود: به زودی با برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهر های مختلف استان همدان، در رساندن پیام شهدا به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد./919/پ2052/ع

ارسال نظرات