۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۹۱۹۸۹
رییس جمهور خطاب به توطئه گران غربی:

ترور دانشمندان ایرانی تنها پرونده شما را سیاه‌تر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران مازندران، با هشدار به دشمنان و توطئه گران خارجی گفت: اگر این اقدامات تروریستی دوباره تکرار شود همه پرونده سیاهتان را در قبل و پس از انقلاب به جریان انداخته و شما را به میز محاکمه خواهیم کشاند.
دکتر احمدي نژاد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دکتر محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته در جمع خانواده شهدا و ایثارگران مازندران در ساری، با اشاره به رشادت های فرزندان انقلاب در هشت سال دفاع مقدس، گفت: ملت ایران همواره خود را مدیون خانواده های شهدا و ایثاگران می داند.

وی با بیان این که خانواده های شهدا و ایثارگران در همه عرصه های انقلاب اسلامی نقش آفرین هستند، افزود: مفیدترین انسان‌های جامعه کسانی هستند که در مسیر ایثار و شهادت قرار گرفتند.

احمدی نژاد، شهادت را پرش بلندی به قله های انسانی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال نیز به جاودانه بودن شهیدان گواهی داده است.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر و شهادت یکی از دانشمندان هسته ای کشور، گفت: حرکت رو به رشد ملت ایران با این گونه اقدامات تروریستی متوقف می‌شود.

رییس جمهور خطاب به کشورهای غربی، گفت: حتم بدانید که اشتباه کردید، چون ملت ایران راه خود را پیدا کرده است و ترور دانشمندان ایرانی تنها پرونده شما را سیاه‌تر می‌کند و ملت ایران برای رسیده به آرمان های والا 200 هزار شهید داده است و اگر فکر می کنید با همکاری شبکه های جاسوسی دنیا می توانید داشمندان ایرانی را همانند خفاشان شب به شهادت برسانند و ترور و مسیر پیشرفت ایران اسلامی را متوقف کنید، سخت در اشتباه هستید.

احمدی نژاد با تأکید براین که این جنایت ها از سوی کسانی که با صدور قطعنامه های مختلف می خواهند مانع پیشرفت این نظام اسلامی شوند صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: در قطعنامه اخیر نام دانشمندان ایرانی را ذکر کردند که بنده فکر می کنم که این قطعنامه، گرا دادن به آدمکش‌های بی‌فرهنگ صهیونیست است.

رییس جمهور اسلامی ایران با بیان این که دشمنان همواره به دنبال فتنه گری در کشور بودند و هستند، تصریح کرد: در این گونه اقدامات تروریستی بدون تردید دستان پلید رژیم صهیونیستی و اعضاء شورای امنیت با تروریست‌ها در یک کاسه است.

وی با تأکید براین که مأموران امنیتی کشور با همه توان از دانشمندان و نخبگان کشور محافظت خواهند کرد، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که ملت ایران پاسخ این اقدامات مذبوحانه آنها را خواهند داد.

احمدی نژاد با اشاره به این که این گونه اقدامات کور نمی تواند مانع از حرکت رو به رشد ایران اسلامی شوند، بیان داشت: دشمنان باید فکر عقب نشینی این ملت از آرمان ها و ارزش های اصیل را با خود به گور ببرند.

رییس جمهور با بیان این که ملت ایران نمی گذارد خون فرزندان این کشور پایمال شود و شما را به خاطر این گونه اقدامات مذبوحانه رها نمی کند، خطاب به کشورهای غربی، افزود: یقین داشته باشید که ملت ایران جنایتکاران را به میز محاکمه خواهند کشاند.

وی در ادامه با هشدار به دشمنان و توطئه گران جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر این اقدامات تروریستی دوباره تکرار شود همه پرونده سیاه شما را در قبل و پس از انقلاب به جریان انداخته و شما را به میز محاکمه خواهیم کشاند.

احمدی نژاد با بیان این که شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران با سی سال گذشته بسیار متفاوت است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی در موضع قدرت قرار دارد و اجازه نخواهد داد خون شهیدان این نظام الهی به راحتی پایمال شود.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود به درخواست مذاکر غرب با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خطاب به کشورهای غربی گفت: این گونه اقدامات تروریستی نشان می دهد که شما قصد مذاکره ندارید و این تنها دشمنی شما را با ملت ایران نشان می دهد.

وی بیان داشت: با ترور چیزی که آنها می‌خواهند اتفاق نمی‌افتد و امروز دیگر کسی جرأت حمله به ایران را ندارد و ما از موضع قدرت صالح در دنیا صحبت می‌کنیم و ملت ایران خوب بلد است دشمنان را طوری ادب کند که برای همیشه تاریخ پشیمان شوند و به فضل الهی آنان را پشیمان خواهیم کرد.

رییس جمهور با هشدار به غربی ها و سلطه گران عالم گفت: جلوی سگ‌های وحشی صهیونیست را بگیرند، گرچه دستگاه های امنیتی کشور آنها به مجازات اعمالشان خواهند رساند، اما اگر جلوی این وحشی‌ها گرفته نشود ما اقدامات این وحشی‌ها را به حساب اربابانشان می‌گذاریم و یقه آنها را می‌گیریم.

احمدی نژاد در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که سلطه گران چشم دیدن پیشرفت ها و حرکت های تعالی بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارند، ادامه داد: اما ملت ایران در طول سی سال گذشته علیرغم همه فشارهای بین المللی راه خود را ادامه داده و افق های روشنی دست یافته است./950/پ202/الف

ارسال نظرات