۱۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۲۱۲۵
سردار نقدی:

هدف اصلی جنگ نرم تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آذربایجانی ها همیشه آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.
سردار محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، همزمان با فرا رسیدن سالروز عملیات غرور آفرین فتح سوسنگرد به دست رزمندگان غیور اسلام، همایش ملی مدافعان سوسنگرد با حضور پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان این عملیات بزرگ در دیار عاشورائیان تبریز برگزار می شود.

سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آذربایجانی ها همیشه در تمامی صحنه ها جزو اولین ها بوده و این را بارها در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به کرات ثابت و نشان داده اند.

وی افزود: عملیات فتح سوسنگرد یکی از عملیات های بزرگ و غرورآفرینی بود که رزمندگان بسیجی و دلاور ما با جانفشانی و ایستادگی توانستند این شهر را از دست مزدوران بعثی نجات دهند و صفحه ای زرین بر صفحات زرین تاریخ ایران اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیفزایند.

سردار نقدی افزود: رزمندگان آذربایجانی با دلاوری ها و رشادت های خود توانستند نقش مؤثر و به سزایی در این عملیات ایفا کنند و نام خود را در تاریخ سوسنگرد جاودانه کنند تا هیچ وقت رشادت ها و ایثارگری های این رزمندگان غیور آذربایجانی را فراموش نکنند.

نقدی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این چنین همایش هایی موجب تقویت روحیه رزمندگان و ایجاد اتحاد و همدلی در بین آن ها می شود، گفت: این همایش ها موجب انتقال روحیه رزمندگان هشت سال جبهه سخت به رزمندگان امروز جبهه نرم می شود و باید در این همایش ها هدف اصلی انتقال روحیه و فرهنگ بسیجی و ایثارگری به نسل امروز و نسل های آینده شود تا همچون فاتحان سوسنگرد، فاتح جنگ نرم استکبار جهانی شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان گفت: مردم آذربایجان باید این روحیه بسیجی خود را حفظ کنند و همیشه آماده حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی و یار و یاور ولایت باشند چرا که هدف اصلی در جنگ نرم استکبار جهانی تضعیف جایگاه ولایت فقیه در بین مردم است که مردم ولایت مدار ما نقشه های آن ها را سرکوب و استکبار جهانی و همدستان آن ها این آمال و آرزوها را با خود به گور خواهند برد./۹۳۵/د102/ص

ارسال نظرات