۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۴۰۱۴

حماسه عاشورایی نهم دی چشم فتنه‌گران‌ را کور کرد

خبرگزرای رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: متأسفانه برخی خواص ‌در سال گذشته، از درک صحیح ولایت فقیه، بازماندند و نتوانستند مفاهیم ولایت‌پذیری را درک کنند.
حجت الاسلام مهدي ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي اردبيل
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده گفت: نهم دی ماه 88 یکی از روزهای مهم و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: در عاشورای سال گذشته عده ای از افراد فریب خورده و منحرف با خط و نشان رسانه های بیگانه دست به یک اقدام وقیحانه زدند و با شادی و هلهله، حرمت عاشورای حسینی را شکستند.

حجت السلام ستوده اظهار داشت: ولی فقیه عالم ترین در زمان و بر زمان خویش است. اما متاسفانه برخی خواص در سال گذشته از درک صحیح این امر بازماندند و نتوانستند این مفاهیم را درک کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی، ولایت فقیه را به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار داشت: مردم با این حضور نشان دادند که همواره در تمامی زمانها در مسیر ولایت حرکت می کنند و پایبند به ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران استکبار جهانی با توطئه‌های گوناگون قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند تا انقلاب از مسیر خود منحرف شود و در این راستا استکبار از افراد و گروه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب تلاش کردند اما با هوشیاری رهبری و مردم تمام این توطئه‌ها نقش بر آب شد./935/د102/س
ارسال نظرات