۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۹۴۰۲۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی:

هدف اصلی فتنه 88 تضعیف جایگاه ولایت فقیه بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی فتنه گران سال گذشته تضعیف جایگاه و نقش رهبری نظام اسلامی بود.
حجت الاسلام تقي زاده، مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي


به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، روزگذشته در نشست هم اندیشی کمیته فرهنگی ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اظهار داشت: در طول تاریخ هرگاه روحانیت آگاه موجب بصیرت بخشی آحاد جامعه شده است، تحرکات آزادیخواهی و حق طلبی ملت با پیروزی همراه بوده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را نمونه‌ای از بصیرت دینی ملت ایران دانست و گفت: حماسه ماندگار نهم دی نیز تداعی گر بصیرت و حضور انقلابی ملت در سال 1357 بود، از این‌رو ‌باید قدردان رهبری و ملت بصیر ایران بود.

حجت الاسلام تقی زاده نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی را ماندگار و اصلی دانست و خاطر‌نشان کرد: اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که تنها راه نجات از فتنه‌ها در گرو تبعیت از منویات رهبر انقلاب بوده و هر‌گونه تند‌روی در تصمیم گیری‌ها به ضرر جامعه خواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که جبهه ولایت فقیه و رهبری، جبهه حق و دفاع از ارزش‌ها است، اظهار داشت: ولایت مداری رمز پیروزی مقابل دشمنان بوده و نیاز امروز کشور وحدت در سایه ولایت است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که استکبار جهانی درصدد تفرقه افکنی میان آحاد جامعه است، تصریح کرد: مردم ایران چهره واقعی فتنه‌گران را شناخته و تا پای جان از ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.

وی رویکرد افراطی و تفریطی در برابر رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، را سبب انحراف دانست و گفت: انتخابات بهانه فتنه‌گران برای مخالفت با اصل ولایت فقیه و اسلام بود، در حقیقت هدف اصلی فتنه‌گران سال گذشته تضعیف جایگاه، شان و نقش رهبری نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ایثارگری‌های شهدای انقلاب وظایف مسؤولان و مردم را سنگین می‌کند، گفت: بر این اساس رسالت همگان وحدت حول محور ولایت فقیه برای پاسداشت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است./935/پ202/س

ارسال نظرات