۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۹۵۶۱۷
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی:

ولایت مداری و عدالت خواهی آرمان شهدای انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی گفت: خدا محوری، عدالت خواهی و ولایت مداری مهمترین آرمان شهدا برای دفاع از ارزش های دینی بود.
شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان شرقی امروز در یادواره شهدای روستاهای شهرستان بستان آباد اظهار داشت: در مقابله با ابن ترفند، هوشیاری و بصیرت مردم قویترین سلاح مبارزه است تا وحدت و یکپارچگی ملت از بین نرود.

وی اظهار داشت: خدا محوری، عدالت خواهی و ولایت مداری از جمله مواردی بود که شهیدان با زمان شناسی و بصیرت جان خود را فدای آن کردند و آزادی را برای کشور اسلامی به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام سرایی خاطر نشان کرد: امروز برای حفظ ارزش های انقلاب و فرهنگ سازی در باره مقوله شهید و شهادت در جامعه و ارایه رفتار و کردار شهیدان به عنوان الگوی مناسب برای نسل جوان ضروری است.

وی، نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس را از وظایف تک تک مردم و همچنین دولت بر شمرد و افزود : یادواره شهدا با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان کشور با فرهنگ و آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه برگزار می شود.

حجت الاسلام سرایی، حضور مردم درصحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس را از دستاورد های شهیدان دانست و ادامه داد: حرکت در مسیر ولایت تداوم راه انقلاب است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد نیز در این مراسم با اشاره به نقش شهیدان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: دشمنان تحمل ترویج فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه ندارند.

حجت الاسلام امامی، ایمان و اعتقاد و ولایت پذیری را رمز موفقیت عنوان کرد و افزود: هرگاه جامعه در این محور قرار گیرد پیشرفت و توسعه حاصل خواهد شد.

وی، نقش بسیجیان و پاسداران را در طول هشت سال دفاع مقدس ستود و آنان را یاوران و نگهبانان انقلاب اسلامی عنوان کرد./935/پ202/ص
ارسال نظرات