۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۶۰۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم:

تاریخ انقلاب اسلامی باید برای نسل جوان تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به مجاهدت هایی که برای به ثمررسیدن انقلاب اسلامی انجام شده است، بر لزوم حفظ تاریخ انقلاب و تبیین آن برای نسل جوان از طریق برنامه های ابتکاری تاکید کرد.
حجت‌الاسلام عباس اسكندري
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قمامروز در جلسه شورای اداری این اداره کل با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به واسطه لطف خداوند سبحان و مجاهدت های امام خمینی(ره) و همراهی مردم به ثمر نشست و خوشبختانه تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد که شعاع آن روز به روز گسترده تر می شود.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن تاریخ انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مجاهدت های مردان و زنانی که در پیروزی انقلاب اسلامی ایران شجاعانه ایستادگی کردند، تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همچنان باقی بماند و هر روز گسترده تر شود باید تاریخ انقلاب و ارزش های آن را برای لایه های میانی جامعه نهادینه کنیم.

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان قم، انقلاب اسلامی را یکی از ثمرات فرهنگ عاشورا دانست و تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، عنایت خاص الهی پشتیبان این انقلاب است و تمامی تاثیرگذاران جامعه باید در راستای تشریح و تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام اسکندری بر لزوم برگزاری برنامه های ابتکاری و تاثیرگذار در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: در تهیه و تدوین برنامه های ایام الله دهه فجر باید به این نکته مهم توجه داشت که خروجی برنامه ها منجر به ارتقای سطح فکری مردم به ویژه نسل جوان نسبت به تاریخ انقلاب اسلامی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: البته در این راستا برای برنامه ریزی های بهتر و پیشبرد امور باید کارگروهی متشکل از صاحبنظران تشکیل شود و برنامه های ایام الله دهه فجر در این کارگروه ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد و برای ماندگاری این ایام غرورآفرین اجرای برنامه ها را به دست مردم سپرد. /901/د102/ص
ارسال نظرات