۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۹۶۷۹۰

یکی از علمای کرمان در بیمارستان بستری شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نیشابوری از علمای کرمان، به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان شفای کرمان بستری شد.
بيمارستان


حجت الاسلام حسین الله وردی، مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت حوزه علمیه قم در استان کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نیشابوری از علمای کرمان به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان شفای کرمان بستری شد.

وی در ادامه افزود: حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری از علمای بنام استان کرمان هستند که از سال 1322 با همراهی آیت الله علی اصغر صالحی، از شاگردان آیت الله شیخ عبدالکریم حائری،‌ حوزه علمیه کرمان را احیا کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی و نظارت حوزه علمیه قم در استان کرمان اظهار داشت: ایشان در طول سال‌‌ها حضور در بخش های مهم آموزشی، موقوفات و مدیریت حوزه علمیه کرمان، خدمات گرانقدری انجام داده اند.

وی خاطر نشان کرد: در سفری که رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمان داشتند، حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری در نامه ای از ایشان برای ساخت خانه طلاب و اساتید درخواست یاری کردند؛ با عنایت مقام معظم رهبری و پیگری وی مجموعه 56 واحدی مسکن طلاب در 22 بهمن امسال افتتاح می شود.

حجت الاسلام الله وردی یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری از دوازده روز پیش تا کنون به دلیل نارسایی ریوی در بیمارستان شفای کرمان بستری شده است، امید است مؤمنان برای سلامتی وی دست به دعا بردارند.

قابل ذکر است، حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری در تاریخ 1300 هجری شمسی متولد شد و در مدت کوتاه اقامت خود در حوزه علمیه قم هم بحث حضرت آیت الله شبیری زنجانی بود.

وی جدا از فعالیت‌های مختلف در حوزه علمیه استان کرمان، تا زمان بیماری خود امام جماعت مسجد طالبی کرمان را بر عهده داشت./919/ت302/س

ارسال نظرات