۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۹۸۱۶۳

برگزاری محفل انس با قرآن در حوزه‌های علمیه خراسان شمالی

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری محفل انس با قرآن در مدارس علمیه خراسان شمالی خبر داد.
برگزاری محفل انس با قرآن در حوزه‌های علمیه خراسان شمالی
حجت الاسلام امید سعادتی، مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد اظهار داشت: این محفل با هدف گسترش فرهنگ قرآنی در مدارس علمیه شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، فاروج، شیروان، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و رازو جرگلان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: افزود: این محافل با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآن‌کریم و ایجاد فضای قرآنی در جامعه و همچنین ایجاد ارتباط و آشنایی هر‌چه بیشتر اقشار مختلف جامعه با قاریان و حافظان قرآن‌کریم برگزاری می‌شود.

حجت الاسلام سعادتی، محافل انس با قرآن کریم را یکی از ارکان مهم گسترش فرهنگ قرآن دانست و اظهار داشت: محفل قرآنی پایگاه عظیم معرفتی قرآن است که عاشقان به کلام وحی مشتاقانه به هدف استماع و تلمذ، پای درس اساتید فن، شیوه های جدید آموزشی و سبک های متنوع را فرا می گیرند، چه بسا منشأ تحول استعدادهای قرآنی در همین جلسات است، امیدواریم با تدابیر بیشتر، زمینه ‌احیای جلسات هفتگی آموزش قرآن به صورت منظم و پایدار فراهم شود./966/پ203/س


ارسال نظرات