۲۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۹۸۴۴۱
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

سران فتنه کاملاً مسیر خود را از انقلاب جدا کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که سران فتنه کاملاً مسیر خود را از انقلاب جدا کرده‌اند، گفت: برخورد جدی با فتنه‌گران از سوی قوه قضائیه ضروری است.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با محکوم کردن اقدام منافقانه فتنه گران در 25 بهمن امسال، گفت: این اقدام اغتشاش گران عمق کینه توزی آنها را نسبت به انقلاب اسلامی ایران به اثبات رساند.

وی با بیان این که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مهره گردانی مترسک های داخلی خود همسوی با منافقین طلحه و زبیرهای رانده شده از ملت را تشویق کرد تا فتنه دیگری را در کشور ایجاد کنند، افزود: اما منافقان دیدند که ملت ایران همواره پشتیان نظام اسلامی و رهبری انقلاب هستند.

حجت الاسلام اشجری با تأکید براین که حرکت جاهلانه سران فتنه در کمال بی بصیرتی نشان داد که فتنه 25 بهمن ماه آخرین مهر بر تابوت اعتبار سیاسی و اجتماعی آنان است، خاطرنشان کرد: کسانی که با به کار بستن دستور دستگاه های استکباری، عصبانیت خود از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال را بروز می دهند همواره مطرود ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از شدت عصبانیت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به خشم آمده و مهره‌های خیمه شب باز خود را به تحرک وا داشتند تا به بهانه حمایت از مردم مصر خیابان‌های برخی شهرها را جولانگاه کینه توزی‌های خود قرار دهند، ادامه داد: اما دیگر این نیرنگ و حیله ها برای ملت ولایت مدار ایران اسلامی کهنه شده است و خوب می دانند چگونه پاسخ دندان شکنی به این گونه گستاخی‌های استکبار دهند.

وی با بیان این که امروز موج تحول خواهی خاورمیانه جدید را فرار گرفته است، گفت: این بیداری اسلامی که برگرفته از انقلاب اسلامی است سبب محو دیکتاتوری نامبارک شد.

حجت الاسلام اشجری با تأکید براین که استکبار جهانی از پیشتازی ملت ایران در عرصه های متعدد عصبانی شده و با ایجاد فتنه و توطئه، سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدّس اسلامی دارد، گفت: دشمنان بدانند که ملت بزرگ ایران، با بصیرت و آگاهی آرزوی خام آنها و مهره‌های داخلی‌شان را نقش بر آب خواهند کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که سران فتنه کاملاً مسیر خود را از انقلاب جدا کرده‌اند، گفت: کسانی که اقدام‌های آنها دشمن را شاد می‌کند از مسیر منحرف شده‌اند.

وی حرکت نفاق آلود 25 بهمن فتنه‌گران را ناشی از سرخوردگی آنها دانست و تصریح کرد: مردم آنها را از خود طرد کردند و امروز سران فتنه حتی در میان اطرافیان خود نیز جایگاهی ندارند و از لحاظ اجتماعی کاملاً مطرود شده اند.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به این که امروز موسوی پاسخی در برابر مردم ندارد، خاطرنشان کرد: موسوی در برابر حمایت استکبار از خود بی‌پاسخ است و این افراد تنها به اجرا کننده فرامین آمریکا و اسرائیل در کشور تبدیل شده اند.

وی با تأکید براین که دیگر زمان مدارا کردن با سران فتنه گذشته است، افزود: برخورد جدی با فتنه‌گران از سوی قوه قضائیه ضروری است./950/ت302/س
ارسال نظرات