۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۲۴۹۷۸
امام جمعه اهر:

هدف استکبار نابودی اسلام ناب محمدی است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه آخرین نبرد با اسلام آمریکایی و مظاهر اسلام غیر حقیقی است، گفت: استکبار جهانی می‌خواهد با ترویج اسلام بدلی، راه کسانی که روش پیامبر اکرم (ص) را ادامه می‌دهند را پایمال و آن را جایگزین اسلام ناب کنند.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امروز در آیین تجلیل از مربیان و فعالان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اهر که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر برگزار شد، هدف استکبار جهانی را نابودی اسلام ناب محمدی دانست.

 

 وی با بیان اینکه آخرین نبرد با اسلام آمریکایی و مظاهر اسلام غیر حقیقی است، ابراز داشت: استکبار جهانی می‌خواهد با ترویج اسلام بدلی، راه کسانی که روش پیامبر اکرم (ص) را ادامه می‌دهند را پایمال و آن را جایگزین اسلام ناب کنند.

 

امام جمعه اهر یکی از رسالت های سنگین بسیج را مقابله با جریان جاهلیت مدرن دانست و خاطرنشان کرد: همه انسان‌های ولایت مدار می‌توانند امروزه با تجهیزات جدید روز، در مقابل جاهلیت مدرنی که مقام معظم رهبری مسائل آن را تبیین می‌کنند، مقابله کنند.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت: کسانی که خود را سرباز ولایت می‌دانند بایستی در جهت گسترش و ترویج اسلام واقعی تلاش کنند، بسیجی فرد و عنصری بوده که همیشه در میدان است نباید اجازه دهیم تا اسلام وهابی و داعشی جوانان ما را تحت کنترل قرار دهد.

 

عضوشورای استانی حوزه علمیه با بیان اینکه روز شهادت آیت‌الله مطهری به نام هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم انتخاب شده است، افزود: روزی که برای عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران و روز معلم انتخاب‌شده دارای اهمیت است و با این حال ما نتوانستیم این عالم شهید را به خوبی درک کنیم.

 

وی بابیان اینکه آیت‌الله مطهری با زبان و قلم بسیار روان توانستند پیام‌های اسلام واقعی را  عرضه کند، گفت: شهید مطهری درواقع یک فیلسوف و اندیشمند بود و این عالم به خوبی تمامی حرکات دشمن را در مورد نفوذ کاملاً رصد می‌کردند و با استفاده از قلم این نفوذ دشمن را بلافاصله خنثی می‌کرد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر اینکه برخی افراد به‌اصطلاح روشن‌فکری هستند که کشور را دو دستی در اختیار غربی‌ها قرار می‌دهند، بیان کرد: ما بایستی حافظ و پاسدار اخلاق جامعه اسلامی ایران و ارزش‌های اسلامی باشیم، ولی برخی‌ها به بهانه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، پای عده‌ای را به داخل کشور بازکرده‌اند که رفت‌وآمدهای این افراد غیر از لطمه زدن به فرهنگ اصیل ایرانی حاصلی ندارد./854/203/ب2

ارسال نظرات