۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۵۵۷۹۱
امام جمعه موقت کاشان:

شکست آمریکا در طبس نشانه حقانیت جمهوری اسلامی ایران است

شکست آمریکا در طبس نشانه حقانیت جمهوری اسلامی ایران است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس نشانه‌های حقانیت انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب درجلسه دیدار با خانواده شهدای پایگاه ملامحسن فیض کاشانی و دیدار با خانواده شهدای محدوده مسجد حاج سید مرتضی خیابان فاضل گفت: توطئه آمریکا در صحرای طبس با شکست مواجه شد.

وی افزود: هیچکس در مقابل اراده خداوند توان مقابله ندارد و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس برای آزادی جاسوسان آمریکایی از نشانه‌های حقانیت انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: هنگامی که مردم ایران در حال استراحت بودند و مسؤولان کشور اطلاعی نداشتند توطئه بزرگ آمریکا که برای اجرای آن چندین ماه وقت و هزینه کرده بود و برنامه حمله به ایران را بار‌ها تمرین کرده بود خداوند با به حرکت درآوردن شن‌های کویر و طوفان شن، پوزه ابر قدرت پوشالی آمریکا را به خاک مالید.

وی با بیان اینکه اراده خداوند براین است که انقلاب اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های جهان به پیروزی برسد، افزود: خداوند انقلاب اسلامی را در برابر همه توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام یاری کرده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمن یکی بعد از دیگری از سوی خداوند خنثی شده است، گفت: توطئه دشمن برای انفجار جماران به اراده خداوند از سوی یک قلاده سگ کشف شد و خنثی شد.

وی با بیان اینکه از این حوادث می‌توان درس گرفت یک قدرت برتر و مافوق همه قدرت‌ها پشتوانه انقلاب اسلامی ایران است، افزود: هر یک از توطئه‌های ۴ دهه اخیر می‌توانست یک کشور را متلاشی کند، اما به خواست و اراده خداوند همه توطئه‌ها کشف و خنثی شد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه به جایگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حضرت حمزه(ع) اشاره کرد و با ابراز تأسف از اینکه برای آنها مجالسی گرفته نمی‌شود، یادآور شد: این عزیزان حق بزرگی به ما دارند، چرا که اگر در جلسه‌ای از صالحان یاد شود رحمت خداوند نازل می‌شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: عبدالعظیم حسنی با چهار واسطه به امام حسن مجتبی (ع) می‌رسد و از شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام است و هرکس ایشان را زیارت کند ثواب زیارت امام حسین (ع) در کربلا را دارد.

وی گفت: سرمایه دنیا و آخرت ما دین ما است و در قیامت از دین و اعتقادات ما سوال می‌شود، از این رو باید دین خود را حفظ کنیم و این سرمایه را با خود ببریم.

امام جمعه موقت کاشان به برخی شرایط حفظ دین اشاره کرد و افزود: دین خود را باید از منابع معتبر از جمله قرآن و فرمایشات اهل بیت (ع) و علمای متخصص از جمله شهید مطهری که نظریه پردازان و کارشناسان دین اسلام هستند باید گرفت.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: دشمن امروز در فضای مجازی با ایجاد شبهات به راحتی اعتقادات مردم و نسل جوان امروز را خدشه دار می‌کند.

وی همچنین از حضرت حمزه سید الشهدا به عنوان یک شخصیت با عظمت در جهان اسلام نام برد و با بیان اینکه در رابطه با ایشان کوتاهی شده است، گفت: حضرت حمزه(ع) زمانی ایمان آورد که اسلام در غربت بود، اما به پای اسلام ایستاد و هزینه داد.

امام جمعه موقت کاشان بقای اسلام و قدرت اسلام را به اطاعت و تبعیت از رهبر اسلام دانست و اظهار داشت: اسلام در جنگ احد پیروز شده بود، اما یک غفلت سبب شکست لشکر اسلام شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: در انقلاب اسلامی هر کجا مردم و خواص براساس دستور رهبری عمل کردند نتیجه گرفتند، اما هرکجا کوتاهی شد با مشکل روبه‌رو شدند.

به گفته وی ادامه مشکلات اقتصادی کشور برای این است که به شعار‌های اقتصادی رهبر معظم انقلاب طی ۱۰ سال گذشته که هر سال در رابطه با اقتصاد سفارش و توصیه‌هایی کرده است عمل نشده است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: طی ۸ سال سرنوشت کشور را به برجام گره زدند و هرچه رهبر معظم انقلاب تذکر داد به دشمن اعتماد نکنید اعتنا نکردند و نه تنها از برجام نتیجه‌ای نگرفتند بلکه امتیازاتی را نیز دادند.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب و با تکیه به توانمندی خود برای ایجاد امنیت داخل و خارج کشور در برابر تهدیدات دشمن و قدرت بازدارنگی ایران تبدیل به یک قدرت نظامی شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به بمباران سفارت ایران در سوریه با حمله موشکی و پهبادی خود به اسرائیل مهم ترین پایگاه هوایی دشمن را با وجود سیستم دفاعی ۷ کشور برای دفاع از صهیونیست‌ها مستقیما از داخل خاک ایران هدف قرار داد و جهان را در بهت و حیرت قرار داد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: در عملیات موشکی و پهبادی جمهوری اسلامی ایران مهمترین پایگاه‌های هوایی رژیم اشغالگر اسرائیل از فاصله بیش از یکهزار کیلومتری هدف قرار گرفت تا نشان دهیم هیچ نقطه امنی برای اشغالگران صهیونیستی وجود ندارد که این پیروزی نتیجه خون شهدا و تبعیت از رهبری است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات