۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۴۲۷۲۸۳
مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی:

انقلاب اسلامی خار چشم استکبار و ایادی کفر است

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی با اشاره به لزوم اطاعت امت اسلام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، گفت: انقلاب اسلامی، جمهوی اسلامی و مذهب تشیع خار چشم کفار، استکبار و ایادی آن است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که شهادت هنر مردان خدا است، تصریح کرد: در زمان کنونی فتنه ها و تلاش های کفر، نفاق و استکبار برای از میان برداشتن شیعیان، حق و عدالت است.

 

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی با بیان برنامه ریزی های دقیق و هدفمند دشمنان و جمع کردن داعشی ها و تکفیری ها در پیرامون جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ولایت مدار سوریه، عراق و لبنان، خاطرنشان کرد: امت اسلامی و شیعیان باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه و بیدار باشند.

 

حجت الاسلام بلادیان با اشاره به لزوم دقت، تیزبینی و رصد صحیح دشمنان از سوی امت اسلام، اظهار داشت: امت اسلام به سخنان و فرمایشات ولی امر مسلمین اقتدا کرده و خود را آماده جان فشانی و ایثار کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه گفت: شهدای مدافع حرم از جمله کسانی هستند که از دنیا دل بریده و به طور خودجوش خود را آماده جان فشانی و ایثار در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شیخ شهید مدافع حرم حجت الاسلام خلیلی در مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی و دلایل آن، ابراز داشت: این شهید بزرگوار نخستین طلبه شهید اهواز از این مدرسه است و خداوند به خاطر خلوص و نیت پاک شربت شهادت را به ایشان چشانید.

 

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی در بخش دیگری از سخنان خود هدف اصلی گروه های تکفیری در منطقه را از بین بردن انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و مذهب تشیع برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی خار چشم کفار، استکبار و ایادی آن است و در صورت نبود شهدای مدافع حرم، آسایش و رفاه مهیا نبود و ما وامدار شهدا هستیم./9456/303/ب2

ارسال نظرات