۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۲۷۷۰۸
رییس سازمان بسیج جامعه زنان:

زن مسلمان با الگوگیری از قرآن اسلام را به زنان دنیا معرفی می‌کند

رییس سازمان بسیج جامعه زنان گفت: الگوی زن مسلمان نمونه‌های قرآنی است تا گفتمان انقلاب اسلامی را به زنان دنیا معرفی کند.
اصلانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مینو اصلانی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان، شامگاه روز چهارشنبه  29 اردیبهشت در نشست تخصصی جایگاه زن در قرآن و بازخوانی آن در عصر حاضر که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: این هم‌اندیشی در راستای نشان دادن الگوی قرآنی زن مسلمان برگزار شده است.

 

وی افزود: به طور مثال در قرآن از زن فرعون یاد شده ایشان در سرزمین کفرآمیز حرکت کرده و به تنهایی وحدانیت خداوند را تبلیغ می کند همچنین زنان قرآنی دیگر مانند مادر و خواهر حضرت موسی(ع) طی یک برنامه‌ریزی پیچیده از پیامبر الهی حمایت کرده و او را نجات می‌دهند، یا دختران شعیب که نمونه زنان عفیف هستند.

 

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان اظهار داشت: به نظر می رسد همه این نمونه‌ها الگوی‌های بی‌نظیری برای ما هستند تا به هر میزان توان داریم اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی را معرفی کنیم.

 

اصلانی ادامه داد: امروز زنان مسلمان وظیفه نجات زنان دیگر عالم را دارند چرا که ظلمی که بر زنان امروز می شود در تاریخ سابقه نداشته است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: الگوی زن مسلمان نه شرقی و غربی است چرا که زن شرقی انسانی خنثی و زن غربی تنها یک ابزار است، اما زن مسلمان انسانی متعهد، محجبه و عفیف است./202/807/ب1

ارسال نظرات