۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۲۸۴۰۴
همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

برگزاری ۱۰ گفتمان دینی با موضوع مهدویت در شهرستان ماهشهر

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته به مناسبت نیمه شعبان از برگزاری 10 گفتمان دینی تخصصی با موضوع مهدویت و به مناسبت ولادت امام زمان(عج) دراین شهرستان خبر داد.
مهدویت

علی خزعلی، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به توزیع 400 جلد کتاب اعمال نیمه شعبان به مناسبت ولادت امام زمان(عج)، خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن ولادت منجی عالم بشریت و فضیلت احیاء و اعمال خاصه چنین شبی 400 جلد کتاب به 20 مسجد برگزار کننده مراسم احیاء در شهرستان اختصاص داده شد.

 

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر با بیان برگزاری دوره آموزشی سه روزه مهدویت با همکاری پژوهشکده مهدویت قم، اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور 40 نفر از مهدی یاوران در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک طالقانی ماهشهر از 30 اردیبهشت لغایت اول خردادماه برگزار شد.

 

خزعلی در ادمه خاطرنشان کرد: 10 گفتمان دینی تخصصی با موضوع مهدویت و به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در مساجد، مراکز فرهنگی و دینی این شهرستان برگزار شده است.

 

این مقام مسؤول گفت: حضور حجت الاسلام رستگاری، کارشناس مسائل حوزوی و مهدویت از پژوهشکده قم مسؤولیت اجرای آنها را بر عهده داشت و در این 10 گفتمان دینی موضوع مهدویت به بحث گذاشته شد.

 

وی با بیان این که تبیین و حفظ فرهنگ مهدویت و تشریح آدب انتظار در دوران غیبت از اهم مباحث گفتمان ها است، خاطرنشان کرد: این گفتمان ها در مراکز فرهنگی، دینی، تبلیغی و مؤسسات قرآنی ماهشهر برگزار شد.

 

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر در ادامه برگزاری گفتمان های دینی با محوریت ازدواج و خانواده، نوآوری دینی، سبک زندگی اسلامی، جشن جوان انتظار، تجلیل و تقدیر از جوانان فعال عرصه دینی از دیگر فعالیت های تبلیغات اسلامی ماهشهر در این ایام اخیر است./9456/303/ب2

ارسال نظرات