۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۴۳۰۱۸۴
امام جمعه همدان:

برخی به دنبال قبح شکنی از ماه رمضان در فضای مجازی هستند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برخی به دنبال قبح شکنی ماه رمضان هستند و لازم است با این معضل برخورد جدی شود.
طه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در تالار معلم همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از کارهای فرهنگی در جامعه که واجب کفایی است برای برخی واجب عینی است.

 

وی افزود: زیان در سعادت انسان تأثیر فراوانی دارد تا جایی که امام علی(ع) می فرماید زبان انسان یک حیوان درنده و وحشی است که اگر انسان او را مهار نکند آسیب می زند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان این مطلب که انسان تا از خود نگذرد محال است به خدا برسد، گفت: در تاریخ شیعه هیچ پدر و پسری مانند ملا احمد و ملا مهدی نراقی به شیعه خدمت نکرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در روزگار کنونی باید طلاب نسبت به سکنات و رفتار خود مراقب باشند چرا که امروز کارهای خوب روحانیت با بدبینی مردم مواجه است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: متأسفانه در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برخی به دنبال قبح شکنی از ماه رمضان هستند و لازم است با این معضل برخورد جدی شود.

 

امام جمعه همدان رسالت تبلیغی طلاب را بسیار سنگین توصیف کرد و ابراز داشت: در روزگار آخرالزمان افراد صبح مؤمن هستند و شب کافر می شوند، در این شرایط لازم است تا طلاب به سلاح روزآمد دین مسلح باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که طلاب باید خود را متخلق به اخلاق حسنه کنند، گفت: طلاب باید خود را به اخلاق نیک و زبان نرم مسلح کنند، چرا که تندی با یک نفر در جامعه سبب انحراف افراد می شود.

 

آیت الله طه محمدی در پایان خاطر نشان کرد: در آخرالزمان مردم با یک تلنگر از دین خارج می شوند و باید طلاب خود را به اخلاق و آداب اسلامی و انقلابی مزین کنند./979/202/ب2

ارسال نظرات