۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳
کد خبر: ۴۳۰۶۴۹
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

مسؤولان تقوای سیاسی را رعایت کنند/ با تکیه بر توان داخلی باید در راستای اعتلای آرمان های انقلاب گام برداشت

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: باید با فساد و فقر و تبعیض بصورت جدی مبارزه شود و مطابق بیانات رهبری با شتاب و پیشرفت در تولید علم و پیشرفت کشور با تکیه بر توان داخلی و امکانات موجود، در راستای اعتلای آرمان های انقلاب گام برداشت زیرا تنبلی و کم کاری به منزله خدمت به آمریکا است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه شامگاه شنبه با حضور در مراسم بزرگداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد ابراز داشت: سخنان امام خمینی (ره) در نزد جوانان انقلابی افضل از دنیا و ظواهر پوچ آن بود.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه گفت: قدرت معنوی و اقتدار امام خمینی (ره) موجب شد که دشمنان انقلاب نیز به عظمت و اقتدار ایشان اذعان کنند، جامعه روحانیت با تأسی از امام راحل باید جنبه روحانیت و معنویت وجود خویش را تعالی بخشیده و حفظ کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: قیام خونین 15 خرداد خون حماسی مردم ایران را به جوش آورد و تداوم این روند موجب شکل گیری انقلاب و در نهایت پیروزی آن در سال 57 شد، ملت بصیر ایران با مشاهده جنایات رژیم منفور شاهنشاهی، با اقتدار و صلابت بیشتر در راه تحقق حکومت اسلامی گام بر می داشتند.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: با شکل گیری انقلاب اسلامی دست دشمنان و مستکبران از خاک کشور کوتاه شد و نتوانستند همچون گذشته به کارشکنی و پیشبرد اهداف خود در کشور دست یابند در نتیجه با تشکیل گروهک های تروریستی متعدد قصد متزلزل ساختن نظام را داشتند.

 

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان با دخالت در امور کشور قصد ایجاد تنش در انتخابات های کشور را داشتند اما همواره با اقدام به موقع و آگاهانه مردم بصیر ایران با شکست مواجه شدند.

 

وی اظهار داشت: تفکر انقلابی ایران محدود به کشور نبوده و یاور تمام مظلومان و ستمدیدگان عالم همچون عراق، فلسطین و لبنان است، چنین تفکری باید به تمام دنیا صادر شود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان داشت: باید از کمال معنوی این ایام بیشترین بهره را برد و زمینه های تقوا و معرفت الهی را در قلب و روح خویش پروراند.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در بخشی دیگر از سخنان خود اذعان داشت: در باب مسائل سیاسی نباید حق مطلب پایمال شود، نباید اجازه داد ائتلافات جناحی حقیقت ها را پنهان کند، تقوای سیاسی در میان رجال سیاسی حفظ شود زیرا بی دینی به معنای خیانت به امام و شهدا است.

 

وی افزود: معضل فقر و بیکاری گریبانگیر استان کرمانشاه است و مسؤولان باید نسبت به برطرف ساختن مشکلات استان اهتمام ویژه ای داشته باشند و بنیه علمی کشور باید تقویت شود.

 

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: در سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید اقدامات ملموس صورت گیرد، باید از اختلافات سیاسی چشم پوشی کرد و با حاکمیت وحدت و همدلی در پی خدمت به ملت بود زیرا خدمت به ملت، خدمت به امام ، دین و انقلاب است.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ابراز داشت: امروز موضوع رصد دشمن و دشمن شناسی که بارها توسط رهبر معظ انمقلاب مطرح شده باید مورد توجه قرار گیرد، دشمنان به دنبال متوقف ساختن موتور پیشرفت کشور به خصوص در موضوع هسته ای هستند.

 

وی بیان داشت: امید است با قدرت تمام برای پیشرفت انقلاب گام برداشته شود و ای کاش با عجله قلب راکتور ها را پر از سیمان نمی کردیم، در تمام امور باید مطیع رهبر معظم انقلاب بود و در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کرد.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان داشت: باید با فساد و فقر و تبعیض بصورت جدی مبارزه شود و مطابق بیانات رهبری با شتاب و پیشرفت در تولید علم و پیشرفت کشور با تکیه بر توان داخلی و امکانات موجود، در راستای اعتلای آرمان های انقلاب گام برداشت زیرا تنبلی و کم کاری به منزله خدمت به آمریکا است./857/پ202/ج1

ارسال نظرات