۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۳۳۰۰۵

تربیت ۵۵۰ حافظ قرآن کریم در مؤسسه جامعه القرآن زنجان

مدیر مؤسسه جامعه القرآن زنجان با اشاره به برخی از فعالیت های این مؤسسه قرآنی، گفت: هم اکنون ۳۰۰۰ نفر در کلاس های قرآنی مؤسسه جامعه القرآن حضور دارند که این تعداد در تابستان به ۲ برابر می رسد و البته تربیت ۱۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم و ۴۰۰ نفر حافظ ۱ تا ۳۰ جزء قرآن حاصل بخشی از فعالیت های این مؤسسه قرآنی در استان زنجان است.
قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام مسعود صفی یاری، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جریان بازدید از مؤسسه جامعه القرآن زنجان، با اشاره به کارآمدی این مؤسسه قرآنی گفت: مؤسسه جامعه القرآن، مؤسسه ای کم حاشیه و کار آمد در کشور است که به مسائل و فعالیت های قرآنی نگاهی دقیق و تخصصی دارد.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به نیروی انسانی مؤمن و معتقد به‌عنوان بزرگترین سرمایه های مؤسسه جامعه القرآن افزود: علی رغم کمبود امکانات، این مؤسسه توانسته است بیش از پیش در منظومه قرآنی کشور بدرخشد.

مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به دیدگاه خوب مسؤولان این مؤسسه نسبت به مسائل قرآنی تصریح کرد: جامعه القرآن نگاهی استراتژیک و فهیمانه به مسائل قرآنی داشته و  این موضوع موجب جلب اعتماد و رضایت مردم نسبت به برنامه ها و فعالیت های این مجموعه قرآنی شده است.

حجت الاسلام صفی یاری در ادامه با اشاره به حرکت موفقیت آمیز این مؤسسه گفت: حرکت مرحله ای و گام به گام مؤسسه جامعه القرآن یکی از نکات مثبت این مجموعه است که البته با توجه به این که همچنان بخشی از مخاطبان و علاقه مندان به قرآن را افراد کم سواد تشکیل می دهند، از این رو حفظ روش های سنتی تدریس امری لازم و ضروری است.

این مقام مسؤول در پایان با ابراز رضایت از حفظ روش های سنتی آموزش در مؤسسه جامعه القرآن خاطر نشان کرد: خوشبختانه مؤسسه جامعه القرآن در این خصوص موفق عمل کرده است و البته باید نگاهی فراتر از یک مؤسسه به این مجموعه قرآنی داشت.

در ادامه این دیدار خدیری، مسؤول مؤسسه جامعه القرآن زنجان در ابتدا ضمن معرفی و ارائه گزارش عملکرد این مجموعه قرآنی گفت: در حال حاضر این مؤسسه بیش از ۸۰۰ شعبه در داخل کشور و ۵۰ شعبه در دیگر کشورهای  اسلامی دارد.

وی در پایان با اشاره به برخی از فعالیت های این مؤسسه قرآنی تأکید کرد: هم اکنون ۳۰۰۰ نفر در کلاس های قرآنی مؤسسه جامعه القرآن حضور دارند که این تعداد در تابستان به ۲ برابر می رسد و البته تربیت ۱۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم و ۴۰۰ نفر حافظ ۱ تا ۳۰ جزء قرآن حاصل بخشی از فعالیت های این مؤسسه قرآنی در استان زنجان  است./202/949/ب1

ارسال نظرات