۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۴۳۴۸۴۰
تولیت آستان مقدس قم مطرح کرد؛

سلب تابعیت، استراتژی جدید آل خلیفه برای مقابله با بیداری اسلامی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با محکومیت اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم گفت: سلب تابعیت استراتژی جدید طاغوت ها برای مقابله با بیداری اسلامی است.
سید محمد سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ظهر امروز در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت علی(ع) در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اقدام آل خلیفه در سلب تابیعت از شیخ عیسی قاسم، گفت: : سلب تابعیت استراتژی جدید طاغوت ها برای مقابله با بیداری اسلامی است.

 

وی افزود: آل خلیفه با این کار می‌خواهد قیام مردم بحرین را متوقف کرده و انقلاب آن‌ها را در نطفه خفه کند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت معصوومه(س) با اشاره به اینکه قیام مردم بحرین یک قیام قومی و مذهبی نیست، تصریح کرد: در ابتدای قیام آل خلیفه سعی داشت با ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و فرقه ای جلوه دادن قیام آن را متوقف کند اما موفق نشد به همین دلیل با زندانی کردن رهبران قیام و در روزهای اخیر با سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم سعی دارد از قیام مردم و انقلاب اسلامی در این کشور جلوگیری کند.

 

وی افزود: وقتی ریشه‌های این قیام مورد بررسی قرار می گیرد متوجه می‌شویم که بی‌کفایتی و عدم مدیریت مناسب کشور موجب نارضایتی مردم شده است بنابراین تا آل خلیفه ریشه‌های مستکبرانه و وابستگی خود را نسبت به بیگانه کنار نگذارد نخواهد توانست قیام مردم را متوقف کند و این قیام تا حصول به انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

 

تولیت آستان مقدس قم با تأکید بر اینکه مردم بحرین در قالب تظاهرات و رفتار های صلح آمیز خواستار اجابت حقوق خود از دولت و حکومت شدند، ادامه داد: اما حکومت آل خلیفه در مقابل خواسته‌های مشروع مردم به روی آن‌ها اسلحه کشید و عده زیادی از آن‌ها را به شهادت رساند که این موضوع نشان دهنده ماهیت استکباری و ضد اسلامی این حکومت است زیرا حکومت اسلامی در صورت بروز نارضایتی سعی می‌کند نقاط ضغف خود را جبران کرده و خدمتگزار مردم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با اشاره به اینکه حکومت در مقابل مردم باید مانند یک پدر دلسوز عمل کرده و زمینه تعالی و پیشرفت فرزندانش یعنی مردم را فراهم کند، اظهار کرد: حکومتی که ماهیت استکباری داشته و مانند گرگ به مردم حمله ور می‌شود دیر یا زود از بین می‌رود زیرا حکومت با زور می‌شود ولی با ظلم نه و یک حکومت با ظلم نمی‌تواند باقی بماند.

 

وی یادآور شد: فریاد ظلم ستیزی مردم بحرین چه شیعه و چه سنی به گوش جهانیان رسیده و حکومت آل خلیفه به زودی باید منتظر سقوط خود در این کشور باشد./۹۶۸/پ202/ی

ارسال نظرات