۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۳۱۲۷۱
مدیر حوزه علمیه تویسرکان:

فضای مجازی فرصتی است که باید از آن استفاده کرد

مدیر حوزه علمیه تویسرکان گفت: فضای مجازی فرصتی است برای ترویج فرهنگ و تحقق هدایت دینی و هم مبارزه علیه هجمه های دشمنان و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
فضای مجازی

حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی مدیر حوزه علمیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و فضللای حوزه علمیه تهران گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش فضای مجازی در گسترش شبهات دینی باید گفت، امروزه فضای مجازی جذابیت ویژه ای برای جامعه و مخاطب آن بیشتر جوانان هستند.

 

وی در ادامه گفت: در فضای مجازی برای این مخاطبان آماده خوراک فکری از طرف غرب تامین می شود از این رو ما هم باید در این عرصه وارد شویم و از این فرصت برای ترویج فرهنگ و تحقق هدایت دینی در جامع استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام بهرامی ابراز داشت: حضور در عرصه فضای مجازی نوعی مبارزه است، مبارزه ای بدون سلاح که از طریق تاثیر بر اعتقادات و فرهنگ جامعه دنبال می شود و باید دید از این فضا ما می توانیم استفاده بهتری بکنیم یا دشمن موفق خواهد شد.

 

وی درباره اسلام ناب و مشخصات آن گفت: به طور کلی مباحث نظری و تئوری چون به مرور زمان و در احوالات و شرایط مختلف و نسبت به منافع و دیدگاه های مختلف دچار تاثیر پذیری و تغییر می شود، لاجرم در هر دوره ای یک سری تغییرات و انحرافات در این مباحث ایجاد می گردد.

 

مدیر حوزه علمیه تویسرکان افزود: دشمنان اسلام از هر حربه ای برای ضربه زدن به اسلام و متزلزل ساختن پایه های وحدت و یکپارچگی اسلام و مسلمین و رسیدن به اهداف و منافع شوم خود استفاده می کنند.

 

وی اظهار داشت: از آنجایی که تعالیم دین اسلام بر خلاف خواسته ها و منافع مستکبران است و وقتی دشمنان می بینند که مسلمانان مقابل زورگویی ها و منافع آنها می ایستند، برای تضعیف قدرت اسلام دست به ایجاد انحرافات در تعالیم دین اسلام و فرقه سازی می زنند.

 

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: نمونه این انحرافات و فرقه سازی ها اسلام آمریکایی و التقاطی و اسلام ارتجایی است که اسلام آمریکایی به دنبال انزوا و محدود کردن اسلام و روحانیت است و اسلام ارتجاعی مروج اسلامی خشک و بی منطق و متعصب به منظور تخریب وجه اسلام است.

 

 وی در پایان گفت: در این میان اسلامی مد نظر است که عاری از هر گونه جهت گیری ها و انحرافات و برگرفته از تعالیم کتاب و سنت رسول اکرم(ص) باشد و این اسلامی است که می توان آن را به عنوان اسلام ناب معرفی کرد./979/302/ب3

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات