۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۲۸۷۴۰
آیت الله قبلان:

آزادی لبنان بزرگترین پیروزی بر دشمن بود

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، فرارسیدن سالروز آزادی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی را به ملت این کشور تبریک گفت.
آيت‌الله قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی به مناسبت فرارسیدن عید مقاومت و آزادی لبنان از اشغال صهیونیست ها تصریح کرد: به ملت لبنان به دلیل دستاورد بزرگی که مقاومت، ارتش و ملت بدست آورد و توانست صهیونیست ها را از خاک این کشور اخراج کند، تبریک عرض می کنم. این دستاوردT بزرگترین پیروزی بر دشمن لبنان و اعراب به شمار می آید و صحفه جدیدی مملو از واژه های عزت و قهرمانی را در تاریخ لبنان ثبت کند.

 

وی افزود: معادله ارتش، ملت و مقاومت یک ضرورت ملی برای حمایت از امنیت لبنان و ایستادگی در برابر هجمه دشمنان به کشور و ملت است و لبنانی ها باید در یک صف در جنگ دفاع از لبنان حضور داشته باشند و در این راستا به حمایت از ارتش که ضامن حفظ حاکمیت و ثبات وطن است، بپردازند.

 

آیت الله قبلان بر لزوم حمایت مادی و معنوی از ارتش و نیروهای امنیتی تأکید کرد و اظهار داشت: سیاستمداران نیز باید گفت وگو و همکاری بر اساس مصالح وطن و شهروندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند تا لبنان به سد مستحکمی در برابر توطئه و نقشه های شیطانی دشمنان مبدل شود. 

 

این عالم لبنانی ادامه داد: لبنان همچنان در معرض حمله رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری که مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا و عرسال را اشغال کرده اند، قرار دارد و این مساله به حضور همگانی در جنگ آزادی سرزمین و حفظ حاکمیت و ریشه کن کردن خاستگاه تروریسم نیازمند است.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: لبنانی ها برادر و شریک در وطن هستند و روابط بسیار مطلوبی با یکدیگر دارند. سیاستمداران باید با کنار گذاشتن اختلافات و در پیش گرفتن مذاکرات به حل مشکلات کشور به ویژه تصویب قانون انتخابات و انتخاب رییس جمهور پرداخته و از حمایت ارتش غافل نشوند./980/ب902/د

ارسال نظرات