۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۳۲۲۸۲
استاندار خراسان جنوبی:

خانواده‌های شهدا مصداق عینی شاخص‌های انقلابی‌گری هستند

استاندار خراسان جنوبی به شاخص‌های انقلابی‌گری مدنظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اعتقاد و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب از مهمترین شاخص‌های انقلابی‌گری است که خانواده‌های معزز شهدا مصداق عینی آن هستند.
 خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، وجه‌اله خدمتگزار در گردهمایی والدین معزز شهدای استان، اظهار داشت: توفیقات دولت تدبیر و امید در اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و معرفی ایران اسلامی به عنوان کشوری قدرتمند، توانمند و با ثبات در منطقه، به برکت خون پاک و مطهر شهدا است.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در زمینه ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌های معرز شاهد و ایثارگر استان،گفت: مسؤولان همواره از روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی و صداقت خانواده‌های شهدا درس گرفته و تلاش خواهند کرد برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر از تمام توان کاری و اداری خود استفاده کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی خدمت به خانواده‌های شهدا و مردم استان را افتخاری بزرگ و الهی برشمرد و افزود: فضا و بستر ارائه این خدمت را شهدا و ایثارگران عزیزی فراهم کردند که از تمام هستی خود برای حفظ این انقلاب گذشتند.

 

خدمتگزار به توفیق خدمتگزاری به والدین شهدا اشاره کرد و ادامه داد: مسؤولان در تمامی رده‌ها و سطوح باید از تمامی امکانات و اختیارات خود برای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا استفاده کنند.

 

وی ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی، خداشناسی و غفران الهی دانست و اذعان داشت: شهدا در دامان پدران و مادرانی آسمانی پرورش یافتند که فرصت ماه مبارک رمضان را به بهترین نحو درک کرده و بهترین مسیر را که مسیر شهادت بود با آگاهی و شناختی کامل انتخاب کردند و به لقای الهی نیز دست یافتند.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: خانواده‌های شهدا، ایثارگری و از خودگذشتگی را به معنی واقعی کمله معنا کردند.

 


خدمتگزار به شاخص‌های انقلابی‌گری مد نظر مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: اعتقاد و پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب از مهمترین شاخص‌های انقلابی‌گری است که خانواده‌های معزز شهدا مصداق عینی آن هستند./922/101/ب3

ارسال نظرات