۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۴۴۳۶۳۹
هشدار حجت‌الاسلام والمسلمین هاتفی؛

محله بنی هاشم تهران پاتوق کلیساهای خانگی/ برخی متولیان و مسئولان کم توجهند

یک استاد حوزه علمیه با اشاره به تشکیل کلیساهای خانگی در تهران برای ترویج مسیحیت، گفت: برخی ها به قصد مقابله با نظام، تز بی حرمتی به زنان و مقابله با عفاف و حجاب را دنبال می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین نصرت الله هاتفی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از حوزه، حجت الاسلام و المسلمین نصرت الله هاتفی امام جماعت مسجد سید سجاد تهران و از اساتید حوزه علمیه، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه علمیه سجادیه خواهران تهران و آغاز سال تحصیلی این مدرسه، با تبریک میلاد ثامن الائمه(ع) و دهه کرامت و با بیان این که برخی از آیات قرآن کریم هشدار می دهد که بسیاری از آسیب های رسیده به انسان ها از ناحیه شهوات جنسی بوده است، اظهار داشت: حوادث و داستانهایی مانند بلعم باعورا و سقوط آندلس از جمله داستان های، نشأت گرفته از نفوذ شهوت در نفس انسان ها است.

وی با بیان این که امروز هم بسیاری از ضربه هایی که به نظام ما می خورد ریشه در همین مطلب دارد، خاطرنشان کرد: به وضوح می بینیم  افراد ضد دین، تز بی حرمتی زنان را دنبال کرده و با نقشه های حساب شده به ویژه در بحث عفاف و حجاب، قصد ضربه زدن به نظام ما را دارند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به ترویج مسیحیت در بین اقشار جامعه، تصریح کرد: امروز مسیحیان، انجیل را با زیباترین نوع تبلیغ، به جوانان ما ارائه کرده و در محله های مختلف به ویژه در محله بنی هاشم تهران، ده ها منزل به عنوان کلیسا تشکیل شده و ترویج مسیحیت می کنند.

وی با بیان این که امروز زنان ما در جامعه با خطرات عظیمی مواجهه هستند، گفت: متاسفانه مسئولان و متولیان کار چندانی انجام نمی دهند، در حالی که نیاز داریم در مساجد طرح ها و برنامه هایی را انجام دهیم تا جلوی انحرافات را تا حد امکان بگیریم.

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به مباحثی که در فضای مجازی بین مؤمنان و دینداران مطرح می شود، گفت: در فضای مجازی باید با رعایت اخلاق از خنده به یکدیگر بپرهیزم، ظرفیت انتقاد داشته باشیم و از دشمن غافل نباشیم.

حجت الاسلام و لامسلمین هاتفی در پایان با توصیه به پدران و مادران برای تشویق و ترویج فرزندان‌شان به مطالعه کتب ارزشمند دینی، اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را برای ایجاد شبهه و انحراف بین جوانان صرف نموده و خطرات زیادی نسل جوان ما، به خصوص زنان و دختران را تهدید می کند؛ به همین دلیل باید نسبت به رفع این خطرات برنامه های مدون و منسجم طراحی گردد./836/د102/ل

ارسال نظرات