۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۲۵۴
امام جمعه شبستر:

فرقه های ضاله ابزارهای دین ستیزی غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: دشمنان اسلام با راه اندازی فرق ضاله در سراسر جهان، به دنبال دین ستیزی و القای باورهای سکولاریستی خود هستند.
حجت الاسلام محمدزاده، امام جمعه شبستر
حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع اظهار داشت: وهابیت با حمایت استکبار و استعمار پیر تشکیل شد و امروز نیز با حمایت آنان به دنبال ترویج افکار التقاطی و خوش خدمتی به اندیشه های بی پایه و اساس غربی هستند.

وی کشتار مردم مظلوم بحرین و ادعای دین مداری وهابیت را تناقضی آشکار در افکار ضاله این فرقه دانست و گفت: دشمنان اسلام با راه اندازی فرق ضاله در سراسر جهان، به دنبال دین ستیزی و القای باروهای غلط سکولاریستی و فمینیستی خود هستند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که استکبار جهانی با تهدید نرم به جنگ با اعتقادات ملت های مسلمان رفته است، اظهار داشت: ظهور فرقه های انحرافی و عرفان های کاذب و نیز تولید فیلم های هالیوودی و ایجاد شبهات دینی و سیاسی از مهم‌ترین ابزارهای صهیونیست‌ها در جنگ نرم علیه جوامع اسلامی به ویژه ایران است.

وی فعالیت وهابیت و بهائیت را تقابل نرم دشمنان با اسلام راستین به خصوص جهان تشیع دانست و خاطر ‌نشان کرد: صهیونیست ها سال‌هاست می‌کوشند‌ مفاهیم ذهنی و تفکرات التقاطی خود را به وسیله فیلم‌های هالیوودی به اذهان جهانیان القا کرده و اندیشه های لیبرالیستی و سکولاریستی خود را به عنوان منجی مردم دنیا در جنگ آخرالزمان نشان داده و تبلیغ کنند.

امام جمعه شبستر در تعریف جنگ نرم استکبار جهانی گفت: جنگ نرم یک اقدام پیچیده و پنهان متشکل از عملیات‌های سیاسی، فرهنگی و اطلاعاتی از سوی قدرت‌های بزرگ جهان برای ایجاد تغییرات دلخواه و مطلوب در کشورهای هدف است.

وی افزود: هدف از این جنگ ایجاد تغییر در ارزش‌ها و فرهنگ‌های ملت‌ها است، تا علاقه‌ و نوع رفتار آنها را چه از نظر سیاسی چه فرهنگی و چه اجتماعی به سمت رفتار مطلوب خود تغییر دهند تا این ملت‌ها همان چیزی را بخواهند که مد نظر قدرت‌های بزرگ است.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که این نوع جنگ بسیار سخت‌تر و زیان ‌بارتر از جنگ سخت است، افزود: یکی از نیازهای اوضاع کنونی جهان بحث زمان‌شناسی است؛ چون کوچک ‌ترین اشتباهی تبعات بسیار ناگواری را به بار می‌آورد، البته باید با ابزارهای جنگ نرم آشنا باشیم و تأثیر آن را به خوبی درک کنیم./935/ت302/س

ارسال نظرات