۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۳۶۵۸۷

همایش گرامیداشت هشتم شوال در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز تخریب بقای متبرکه ائمه بقیع، همایش گرامیداشت هشتم شوال با حضور ائمه جماعات، مبلغان و روحانیان اردبیل برگزار شد.
قبرستان بقيع

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن ضیاء توحیدی، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در گردهمایی علما، روحانیان و ائمه جماعات اردبیل در سالروز تخریب بقای متبرکه از سوی وهابیت اظهار داشت: وهابیت با حمایت استکبار و استعمار پیر تشکیل شد و امروز نیز با حمایت آنان به دنبال ترویج افکار التقاطی و خوش خدمتی به اندیشه های بی پایه و اساس غربی هستند.

 

وی ادعای دین مداری وهابیت را تناقضی آشکار در افکار ضاله و اعمال ضداسلامی این فرقه دانست و گفت: دشمنان اسلام با راه اندازی فرق ضاله در سراسر جهان، به دنبال دین ستیزی و القای باورهای غلط سکولاریستی و فمنیستی خود هستند، در حقیقت ظهور فرقه های انحرافی از مهم‌ترین ابزارهای صهیونیزم در جنگ نرم علیه جوامع اسلامی به ویژه ایران است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه فعالیت وهابیت و بهائیت را تقابل نرم دشمنان با اسلام راستین به خصوص جهان تشیع دانست و خاطر‌نشان کرد: صهیونیست ها سال‌هاست می‌کوشند‌ مفاهیم ذهنی و تفکرات التقاطی خود را به اذهان جهانیان القا کنند که وهابیت بهترین ابزار برای این هدف شوم است.

 

وی با تاکید بر این‌که دشمن به دنبال القای اندیشه های لیبرالیستی و سکولاریستی خود با عنوان منجی مردم دنیا در آخرالزمان است، گفت: هرگونه غفلت از مواضع دشمنان موجب خسران خواهد بود، استکبار دوست دارد در تمامی ممالک جهان بی‌دینی و بی‌اعتقادی جلوه گری کند چرا که اسلام و تشیع را بزرگترین مانع در رسیدن به اهداف خبیث خود می‌داند.

 

حجت الاسلام توحیدی گرایش به تشیع در جوامع اسلامی را از مهمترین عوامل تحرکات تفرقه انگیزانه دشمن دانست و افزود: رشد اسلام‌گرایی و تشیع‌گرایی در جهان اسلام دو گروه را علیه اسلام و تشیع تحریک کرده که اولی نظام‌های استکباری و دومی نیز گروه‌های متعصب ادیان و فرق مختلف به ویژه فرقه ضاله وهابیت و بهائیت است.

 

وی ادامه داد: قدرت های سلطه گر جهان از رشد اسلام و تشیع همواره احساس خطر کرده اند، به همین دلیل با تحرکات افراطی و متعصبانه به اعمال تروریستی دست زده اند و با ترویج اسلام امریکایی ایمان و اعتقاد مسلمانان را نشانه می گیرند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه‌ به فراگیر شدن هجمه علیه اسلام و مذهب تشیع اشاره کرد و گفت: هیچ دین و مذهبی به اندازه اسلام و تشیع امروز مورد هجمه جبهه کفر نیست اما آنچه در این بین ارزشمند به شمار می‌رود تقویت روحیه دین‌داری، بصیرت و حرکت عالمانه است./935/پ202/ب

ارسال نظرات