۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۷۳۲۳۳

برگزاری جشن میلاد امام زمان در 42 بقعه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری جشن میلاد حضرت امام زمان(عج) در 42 بقعه متبرکه خوزستان خبر داد.
حرم علي بن مهزيار اهوازي در نيمه شعبان

حجت الاسلام هادی شفیع زاده، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان، با اشاره به برنامه های این اداره ویژه جشن میلاد امام زمان(عج)، اظهار داشت: امسال تصمیم گرفته شد که مراسم نیمه شعبان در خوزستان به صورت گسترده و پرشور برگزار شود و این مراسم در 42 بقعه متبرکه و شاخص خوزستان برگزار خواهد شد.

برگزاری احیای نیمه شعبان در بقاع متبرکه خوزستان

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم ها در بقاع متبرکه خوزستان ابراز داشت: امسال هدف گذاری بر این شده که مراسم احیای شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه خوزستان برگزار شود و مردم تا سحر برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) دعا کنند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به برگزاری برنامه های گوناگون در استان خوزستان و بقاع متبرکه بیان داشت: مراسم دعا برای ظهور حضرت امام زمان(عج)، پاسخگویی به شبهات دینی، ایستگاه های مشاوره دینی، آذین بندی بقاع متبرکه و برگزاری ایستگاه های صلواتی در شهر از مهم ترین ویژه برنامه نیمه شعبان در خوزستان است.

حضور هزاران نفری مردم در مقام صاحب الزمان(عج) در شب نیمه شعبان

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان این که ویژه برنامه جشن نیمه شعبان در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود که در این مراسم بیش از ده هزار نفر از عاشقان مهدویت در مقام صاحب الزمان(عج) حاضر می شوند.

این فعال عرصه فرهنگی به تشریح ویژه برنامه های جشن نیمه شعبان در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) پرداخت و گفت: این مراسم با سخنرانی حجج الاسلام و المسلمین فرحزاد و دهنوی، اجرای سید جواد هاشمی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) برگزار می شود که همراه با اهداء جوایز و هدایا است.

پخش 25 هزار جزوه مهدویت در جشن نیمه شعبان

حجت الاسلام شفیعی زاده با اشاره به پخش بسته های فرهنگی در جشن نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: بیش از 25 هزار جزوه مهدویت از یک کتاب با موضوع  «انتظار و وظایف منتظر» در 42 بقعه متبرکه خوزستان پخش خواهد شد تا کسانی که در این مراسم شرکت کنند با وظایف منتظر مهدوی آشنا شوند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان با تأکید بر این که برگزاری پرشور مراسم جشن نیمه شعبان با هدف مقابله با جریان های فکری علیه امام زمان(عج) انجام شده است، اظهار داشت: هدف اصلی این آیین ها مقابله با جریان های فکری تکفیری و وهابیت است.

این فعال عرصه فرهنگی با اشاره به حضور پرشور جوانان در برنامه های جشن نیمه شعبان، خاطرنشان کرد: برنامه هایی که جامع و مؤثر باشند سبب حضور فعال جوانان در آن می شود که برنامه های مهدویت با فرهنگ سازی صحیح و مؤثر برای حضور پرشور و فعال جوانان برنامه ریزی شده است./9461/ت302/غ

ارسال نظرات