۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۵۴۶۲۲
رییس تبلیغات اسلامی سلسله:

۵۰ مبلغ خواهر و برادر در شهرستان سلسله حضور فعال دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله از فعالیت ۵۰ مبلغ خواهر و برادر در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به گستردگی شهرستان و تعدد روستاها، این شهرستان نیازمند حضور مبلغان بیشتری هستیم.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 50 مبلغ خواهر و برادر در سال جاری، حضوری فعال در مناطق گوناگون این شهرستان دارند.

 

وی افزود: این تعداد مبلغ در قالب روحانیان مستقر، طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد در شهر و روستاهای این شهرستان فعالیت تبلیغی دارند.

 

حجت‌الاسلام شاهیوندی توسعه و تعمیق باورهای دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را از مهم ترین اهداف اعزام مبلغ بیان کرد.

 

وی در ادامه عنوان داشت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و در مناسبت های دینی گوناگون مبلغان به مناطق روستایی، مساجد و مدارس اعزام می شوند.

 

رییس تبلیغات اسلامی سلسله خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی شهرستان و تعدد روستاها، این شهرستان نیازمند حضور مبلغان بیشتری هستیم.

 

حجت الاسلام شاهیوندی نقش و جایگاه مبلغان را در پیشبرد اهداف اسلامی در جامعه بسیار خطیر دانست و افزود: امید است در سال جاری تعداد مبلغ اعزامی بیشتری در شهرستان سلسه حضور یابد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ فاطمی و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه(س) 20 برنامه محوری در شهرستان سلسله با حضور مبلغان بومی برگزار شد.

 

رییس تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: ویژه برنامه هایی در مساجد، هیأت مذهبی، مراسم های محوری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در شهرستان، برگزاری برنامه هایی در روستاها، ویژه برنامه هایی در سطح مدارس و برپایی ایستگاه های صلواتی در شهرستان سلسه از فعالیت های فرهنگی انجام شده هستند.

 

حجت الاسلام شاهیوندی با بیان این که تبیین شخصیت و سیره حضرت فاطمه(س) موجب نهادینه کردن اخلاق مداری در جامعه است، عنوان داشت: بانوان مبلغ در این راستا مسؤولیت خطیری بر دوش دارند./9459/ت302/ف

ارسال نظرات