۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۷۲۲۲۷

پخش مستقیم مراسم شب‌ قدر از آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس

خبرگزاری رسا ـ آیین ویژه لیالی قدر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس به‌صورت مستقیم و زنده از شبکه‌های سراسری شما و خاوران خراسان جنوبی پخش می‌شود.
مراسم شب قدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، به‌منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر زائران و مردم خراسان جنوبی از فیوضات معنوی و نورانی لیالی قدر در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم  و بیست سوم‌ ماه مبارک رمضان مراسم معنوی احیا و شب‌زنده‌داری شب قدر از  آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس به‌صورت مستقیم و زنده از شبکه‌های سراسری شما و خاوران خراسان جنوبی پخش می‌شود.

 

 این مراسم از  ساعت 21:30 الی یک بامداد پیش‌بینی‌شده است و ‌ مداحان اهل‌بیت(ع) ادعیه وارده در شب قدر همچون دعای افتتاح، جوشن کبیر و نیز مناجات حضرت علی(ع) را قرائت  خواهند کرد.

 

 همچنین مرثیه‌سرایی در مناقب و فضائل حضرت علی(ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام برادران استاد حوزه و دانشگاه از قم از دیگر مراسم انجام‌شده در شب قدر در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) خواهد بود.

 

 اضافه بر این به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، کرسی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم با برنامه‌ریزی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در مساجد محلات و روستاهای حومه شهرستان طبس در حال برگزاری است.

 

 لازم به ذکر است، در این محافل معنوی، جلیل حسین زاده و حمید حق‌طلب قاریان ممتاز اعزامی از آستان قدس رضوی و محمدرضا رضازاده، احمد باقری، مجتبی و مصطفی حیدری قاریان برجسته استان و شهرستان در قالب هشت برنامه با حضور در مساجد بقعه سجادیه، امام حسن مجتبی(ع)، کمیل، اداره زندان، جوادالائمه(ع) دیهشک و روستاهای کریت، جمز و دشتغران به قرائت آیات کلام‌الله مجید پرداخته و عاشقان کلام وحی را به فیض خواهند رساند.

 

 همچنین اطعام روزه‌داران و دادن سحری از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم در طول ماه مبارک رمضان است./968/پ203/ب5

ارسال نظرات