۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۳۲۵۴۵۵
امام جمعه اهر:

نیروهای نظامی تحت فرمان رهبری از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که امروز قوای مسلح ما تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای ید واحده بوده و با تجهیزات کامل و کمال اقتدار و روحیه بالا در مقابل دشمن ایستاده‌اند، گفت: نیرو های نظامی ما در اقتدار کامل به سر می برند.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تبریک روز ارتش و دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان امام خمینی (ره)، نیرو های نظامی کشور را انقلابی و قدرتمند توصیف کرد.


وی با بیان این‌که امروز قوای مسلح ما تحت فرماندهی فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه‌ای ید واحده بوده و با تجهیزات کامل و کمال اقتدار و روحیه بالا در مقابل دشمن ایستاده‌اند، افزود: نیرو های نظامی ما در اقتدار کامل به سر می برند.


امام جمعه اهر افزود: این روحیه بالا، تجهیزات مدرن و اقتدار است که با تدبیر و رهنمودهای حضرت آقا، سبب شده که دشمن عصبانی بوده و سردرگم شود، طبق فرمایش قرآن ما باید بر تجهیزات نظامی خود افزوده و دارای قوای مسلح قدرتمندی باشیم.


وی با تأکید بر حفظ آمادگی در همه زمینه‌ها و ابعاد مختلف نظامی، تصریح کرد: این آمادگی نظامی  موجب امنیت و بازدارندگی کشور از تهدیدهای دشمن و یاوه‌گویی ها است، دشمن به دنبال ضربه به کشور و نظام اسلامی است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با انتقاد از برخی اظهار نظرها درباره گذر از زمان موشک، ابراز داشت: بدانند امروز هم موشک، هم مذاکره و هم اقتصادی مقاوم برای کشورلازم است، خیالی باطل است که گمان کنیم با نبود قدرت نظامی مذاکره مؤثر خواهد بود.


وی با بیان این‌که اگر دشمن ما پای میز مذاکره می‌نشیند، مربوط به همین تجهیزات نظامی است، افزود: مقام معظم رهبری تأکید دارد که اگر حتی تهدید نبود به‌ موجب قرآن باید توان نظامی‌مان را افزایش دهیم و خود را برای تهدیدات آماده کنیم.


حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: سپاه پاسداران علاوه بر بحث‌های نظامی در رابطه با مسائل فرهنگی فعالیت چشمگیری دارد که حضرت امام(ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و استکبار جهانی به خاطر همین تأثیرگذاری سپاه و بسیج، همواره با این مسائل دارای مشکل است./854/302/ب2

ارسال نظرات