۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۲۷۵۶۱
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ترویج باورهای دینی مهم ترین راهکار برای مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل توسعه و ترویج باورهای دینی و اسلامی را راهکار مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی دانست و گفت: باید برای مقابله با این امر سرمایه‌گذاری‌های کلانی روی تعمیق و تقویت اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی و ارزش‌های اخلاقی انجام شود.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، عصر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا صلابت، عزت و منزلت اجتماعی نیروی انتظامی حفظ شده و کارکنان پلیس نسبت به قداست کار خود آگاه بوده و برای تامین آرامش و امنیت هر چه بیشتر مردم تلاش روزافزونی داشته باشند.

 

وی افزود: باید در پیکره نیروی انتظامی به زیرساخت‌های امنیتی توجه ویژه‌ای شود و با بهره گیری از مجهز‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و تجهیزات صیانتی در مواجهه با انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی به شکل شایسته‌تری وارد شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تأکید بر مدیریت منطقی و تأثیرگذار اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها از سوی نیروی انتظامی، گفت: این امر زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به شکل سریع و تاثیرگذار می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، تصریح کرد: امروزه فضای مجازی زندگی بیشتر مردم را تحت تأثیر قرار داده که پیچیدگی این فضا و گستردگی شبکه‌های اجتماعی آسیب‌های اجتماعی خاص خود را به دنبال داشته که این امری نگران‌کننده و به مانند حرکت بر روی مین است که در صورت غفلت، تبعات ناخوشایندی را به دنبال دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل توسعه و ترویج باورهای دینی و اسلامی را راهکار مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی دانست و افزود: باید برای مقابله با این امر سرمایه‌گذاری‌های کلانی روی تعمیق و تقویت اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی و ارزش‌های اخلاقی انجام شود.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با تأکید بر انجام اقدامات فرهنگی برای مقابله با آسیب‌های شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، اظهار کرد: این امر باید همواره مورد پیگیری مسؤولان مربوطه باشد و در این زمینه هیچ گونه غفلت و کوتاهی نباید انجام شود.

 

امام جمعه اردبیل با تأکید بر احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی پلیس، بیان کرد: باید پلیس با تمسک به این امر که به مصداق پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است با مردم تعامل برقرار کند تا این امر زمینه‌ساز مشارکت و همکاری هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و زمینه‌ساز ایجاد امنیت بیشتر شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اقدامات صیانتی انجام شده در استان اردبیل، بیان کرد: خوشبختانه مردم استان اردبیل در دینداری، فرهنگ، اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی و مودت به اهل بیت زبانزد هستند که این خود عاملی مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان است./937/202/ب2

ارسال نظرات