۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۹۱۱۳۵
معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان:

آزمون بازپذیری حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمون بازپذیری در حوزه خواهران استان خبر داد و گفت: این آزمون فرصتی برای ادامه تحصیل طلاب است.
طلاب خواهر

اکرم مهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مراحل پذیرش داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران لرستان همزمان با سراسر کشور، بیان داشت: از بین افرادی که نام نویسی کرده اند بر اساس ظرفیتها در هر مدرسه ای بین 25 تا 30 طلبه پذیرش خواهد شد.

وی با اشاره به نام نویسی بیش از 730 داوطلب ورود به حوزه های علمیه در سطح دو و سه، افزود: آزمون ورودی داوطلبان سطح سه 16 تیر ماه برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان عنوان داشت: علاقه مندان ورود به حوزه در سطح دو نیز پس از شرکت در مصاحبه ورودی بر اساس امتیازات و شرایط اولیه جذب می شوند.

وی در ادامه از برگزاری آزمون بازپذیری در حوزه های علمیه خواهران لرستان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون هشت اردیبهشت ماه برگزار می شود.

مهرابی با اشاره به اینکه برخی طلاب در طول سال به دلیل انصراف و یا مشروط شدن تحصیل را رها می کنند، خاطرنشان کرد: آزمون بازپذیری فرصتی است تا این طلبه ها در صورت تمایل بتوانند ادامه تحصیل دهند.

وی یادآور شد: افرادی که در این مرحله موفق شوند می توانند در حوزه ادامه تحصیل دهند و واحدهای درسی خود را کنار دیگر طلاب بگذرانند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در پایان یادآور شد: مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه خواهران در استان لرستان تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات