۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۲۴۶۴۴
با حضور مسؤولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛

همایش مبلغان، روحانیان و ائمه جماعات مدارس استان قم برگزار شد

همایش مبلغان، روحانیان و ائمه جماعات مدارس استان قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی برگزار شد.
همایش فصلی ائمه جماعات مشهد مقدس همايش ائمه جماعات مدارس و آموزشگاه هاي تحصيلي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش مبلغان و ائمه جماعات مدارس استان قم عصر امروز در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این همایش حجج اسلام رضا آشتیانی عراقی معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین، حسین معرفت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و محمدحسین توانایی مدیرکل نظارت و بازرسی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام آشتیانی با اشاره به لزوم تبدیل شدن امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ در جامعه اسلامی از روحانیان و مبلغان خواست در این زمینه تمام تلاش خود را بگیرند.

حجت الاسلام معرفت نیز با اشاره به ضرورت راه اندازی شورای علمی امر به معروف و نهی از منکر در مدارس ابراز داشت: با هماهنگی هایی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته در آینده شاهد برنامه های خوبی خواهیم بود.

حجت الاسلام توانایی نیز در این همایش به راهکارهای تذکر صحیح اشاره کرد و گفت: برای ترویج و نهادینه سازی کردن یک حرف دینی باید در هر مقطع تحصیلی متناسب با همان مقطع فرهنگ سازی کرد.

یادآور می شود، در این همایش بیش از 200 نفر از مبلغان، روحانیان و ائمه جماعات مدارس استان قم به دعوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معاونت جامعه مردم جامعه مدرسین و اداره کل آموزش و پرورش در این همایش حضور پیدا کرده بودند.

در این همایش که جمع دیگری از مسؤولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل آموزش و پرورش از جمله حجج اسلام بیگ زاده و وفادار و همچنین آقای حمزه ای حضور داشتند، برخی از حاضران، دغدغه ها و سؤالات خود را با کارشناسان در میان گذاشتند.

گفتنی است، هدف از برگزاری این همایش اعلام آغاز به کار طرح یادآوران جهت اجرا در مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه بود و حاضران در این همایش با راهکارهای نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در مدارس آشنا شدند./1330/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات